۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۵۸۶۴۴

دوره پژوهشی ویژه طلاب مدرسه علمیه آبادان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان از برگزاری دوره پژوهشی ویژه طلاب این مدرسه در روز های پایانی هفته جاری خبرداد.
دوره پژوهشی ویژه طلاب مدرسه علمیه آبادان برگزار می شود

حجت الاسلام سلیم ظاهری، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با بیان این که یک دوره پژوهش محور ویژه طلاب این حوزه علمیه برگزار خواهد شد گفت: فعالیت های پژوهشی ویژه طلاب سبب تحرک علمی در آنان می شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان تصریح کرد: حجت الاسلام اسدالله قرایی، محقق و پژوهشگر از استان قم مدیریت و تدریس این دوره را بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به این که دوره یاد شده در دو روز پی در پی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: 16 و 17 اسفند ماه سال جاری دوره پژوهشی در حوزه علمیه آبادان آغاز به کار خواهد کرد.

حجت الاسلام ظاهری به سرفصل هایی که در این دوره بررسی و تحلیل خواهند شد اشاره کرد و افزود: تحصیل پژوهش محور، چگونگی مطالعه و سبک زندگی طلبگی در این دوره از سوی حجت الاسلام قرایی بررسی و به طلاب آموزش داده می شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان خاطرنشان کرد: طلاب پس از گذراندن دوره به فعالیت های پژوهشی در موضوع های مختلف خواهند پرداخت.

حجت الاسلام ظاهری با بیان این که دوره ویژه طلاب اول تا ششم حوزه علمیه برگزار می شود گفت: خوشبختانه مقوله تحصیل پژوهش محور در بین طلاب از جایگاه خوبی برخودار است./9458/ت303/ب

ارسال نظرات