۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۵۹۰۵۴
وزیر ارشاد اسلامی خبر داد؛

فیلم حضرت معصومه ساخته می شود

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قصه فیلمنامه حضرت معصومه(س) در 120 صفحه آماده شده است و امیدواریم جوانب مختلف این امر دیده شود و افراد متخصص نظرات خود را بدهند.
وزير ارشاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دوشنبه شب در دیدار مسؤولان آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: حرم حضرت معصومه(س) تأثیرگذاری بسیاری دارد، عاشقان بسیاری از نقاط مختلف می‌آیند.
وی افزود: پیش از این نسبت به فعالیت فرهنگی در حرم کمتر توجه نشان داده می‌شد، اما این امر با برنامه‌ریزی برای خواص باید ادامه یابد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره با تأکید بر ارتباط دوطرفه میان حرم حضرت معصومه(س) و وزارت ارشاد خاطرنشان کرد: هر ساله در دهه کرامت همکاری بسیاری خوبی با آستانه صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) پی‌گیری می‌شود، که کار وزین‌تر از فیلم مسافر ری امیدواریم تولید شود.
حسینی با اشاره به مراحل ساخت فیلم حضرت معصومه(س) گفت: کار تحقیقاتی این فیلم انجام شده است و امیدواریم فیلم مناسبی با موضوع حضرت معصومه(س) تولید شود.
وی ابراز داشت: از حضور مهمانان خارجی استقبال می‌کنیم و اگر سازوکار حضور مهمانان خارجی بیان شود، همکاری بهتری در این زمینه می‌توانیم انجام دهیم تا مهمانان خارجی بتوانند از تشریفات آستان مقدس بهره ببرند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: خبرگزاری حرم حضرت معصومه(س) ابتدا با تأسسیس پایگاه خبری پی‌گیری شود تا پس از طی مراحل آن به صورت خبرگزاری به زبان‌های مختلف به مخاطبان مطلب ارائه دهد و در این موضوع آمادگی همکاری‌های لازم را داریم.
وی با اشاره به راه‌اندازی خانه فرهنگ دیجیتال، ادامه داد:‌ راغب هستیم که این کار انجام شود و در تبریز و در مصلی مکان خوبی برای این فراهم شد و اگر زمینه آن باشد، ما نیز در کمک به آن حاضر هستیم.
حسینی خاطرنشان کرد: در زمینه تأسیس مرکز قرآنی نیز اقداماتی نیز صورت گرفته است، کتاب‌هایی مفید در زبان‌های خارجی هم شناسایی شود تا به مهمانان خارجی عرضه شود.
وی گفت: امسال 54 نهاد و وزارت‌خانه در جشنواره فیلم‌های فجر شرکت داشتند از این ظرفیت می‌توان استفاده کرد و همچنین آستان مقدس می‌تواند در زمینه‌ فیلم‌هایی مانند بحث معنویت، یا آثار زیارت نیز حضور داشته باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: قصه فیلمنامه حضرت معصومه(س) در 120 صفحه آماده شده است و امیدواریم جوانب مختلف این امر دیده شود و افراد متخصص نظرات خود را بدهند.
وی گفت: امیدواریم بتوانیم در ادامه راه در انجام وظایف خطیری که بر عهده داریم فعالیت‌هایی انجام دهیم./914/پ202/ج
ارسال نظرات