۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۵۹۱۳۴
به همت سازمان بسیج طلاب کشور انجام شد؛

برگزاری همایش تخصصی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب در مشهد مقدس

خبرگزاری رسا ـ همایش تخصصی جمعی از مدیران حوزه‌های علمیه و فرماندهان نمونه پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون به مدت سه روز (۱۲ تا ۱۴ اسفندماه) در مشهد مقدس برگزار شد.
بسيج طلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش تخصصی جمعی از مدیران حوزه‌های علمیه و فرماندهان نمونه پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون به مدت سه روز (12 تا 14 اسفندماه) در مشهد مقدس برگزار شد.


حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در خصوص اهداف این همایش گفت: مدیران حوزه‌های علمیه و فرماندهان نمونه پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب گرد هم آمدند تا تجدید میثاق خود با آرمان‌هی بلند حضرت امام(ره) و پیروی محض از حضرت امام خامنه‌ای را اعلام کنند.


وی افزود: ارائه راه‌ کارهای جدید و هدفمند در نقش و فعالیت‌های بسیج طلاب و روحانیون، اخذ نظرات و دیدگاه‌های میدانی در حضور فرماندهان طلبه و روحانی نیز از دیگر اهداف همایش بود که به لطف خدا محقق شد.


همچنین حجه الاسلام حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در خصوص ضرورت فعالیت بسیج طلاب و روحانیون گفت: این قشر تاثیرگذار برخواسته از متن حوزه‌های علمیه است که می‌تواند از توانمندی طلاب و روحانیون بسیجی در سراسر کشور به نحو احسنت بهره ببرد.


یادآور می‌شود همایش تخصصی جمعی از مدیران حوزه‌های علمیه و فرماندهان نمونه پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون کشور از 12 الی 14 اسفندماه در مشهد مقدس برگزار شد که طی آن تبیین مسائل سیاسی روز داخلی و خارجی با حضور کارشناسان انجام پذیرفت. /971/د102/ع

ارسال نظرات