۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۵۹۹۴۸
معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه‌های آموزشی شیوه‌های پژوهش در مدارس علمیه استان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه استان خوزستان از اقدامات پژوهشی این معاونت در جهت بالابردن کیفیت پژوهشی طلاب خبر داد.
پژوهش در حوزه هاي علميه

حجت‌الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از برگزاری کارگاه‌های آموزشی شیوه‌های پژوهش در مدارس علمیه سراسر استان خبر داد.

وی با بیان این که این کارگاه ها بنا به درخواست معاونان پژوهش مدارس علمیه استان خوزستان برگزار می شود تصریح کرد: در این کارگاه ها شیوه‌های پژوهشی جهت رسیدن پایان نامه ها و مقالات طلاب به استاندارهای لازم ارائه می شود.

معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه استان خوزستان آشنایی طلاب مبتدی با مقدمات و ابزارهای پژوهش را از دیگر اهداف برپایی این کارگاه ها عنوان کرد.

حجت الاسلام آلبکل با بیان این که آموزش شیوه های پژوهشی از اهداف معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت مدارس علمیه استان خوزستان است، اظهار داشت: در این راستا بسته‌های حاوی لوح فشرده و فایل‌هایی پیرامون مقاله‌نویسی و شیوه‌های آن در اختیار مدارس استان قرار گرفته است.

وی به برگزاری سلسله جلسات دانش افزایی پژوهشی در سال جاری در مدارس علمیه استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در آینده نیز کارگاه های پژوهشی با حضور حضور حجت الاسلام اسدالله غرایی و آقای حسین شیرافکن از اساتید پژوهش حوزه علمیه قم در مدارس استان خوزستان برگزار می شود./9464/ت303/ب

ارسال نظرات