۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۶۰۲۷۱
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

هاشمی بداند رای دارد حتما می آید

خبرگزاری رساـ عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ارتباط با حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده گفت: رفسنجانی در حال بررسی اوضاع است و اگر احساس کند صاحب رای است حتما حضور پیدا می‌کند.
صادق محصولي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، صادق محصولی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در نشستی با فعالان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در پردیس دانشکده علوم پزشکی مشهد به معرفی خط قرمزهای جبهه پایداری پرداخت و گفت: خط قرمز جبهه پایداری دولت نیست و خط قرمز ما جریان انحرافی است ودر این جبهه تلاشی برای جذب افراد صورت نمی گیرد بلکه رضایت خداوند مد نظر است.

 وی در ادامه به بیان موضع گیری های این جبهه در مورد جریان انحرافی پرداخت و اظهار داشت: اعضای شورای مرکزی این جبهه قصد همکاری با افرادی را دارند که اشتراکات محکمی با این جبهه داشته باشد و اگر بدون داشتن وجه اشتراک با گروهی فعالیت می کند،هدف از این فعالیت کسب قدرت است.  

محصولی در ارتباط با نمایندگان عضو جبهه پایداری اظهار داشت: اکثر این نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هستند و اعضای این جبهه در برابر سؤال از رئیس جمهور و استیضاح وزیر کار مقاومت کردند چون می‌دانستند نظر مقام معظم رهبری خلاف این امر است و همین طور هم شد.

عضو جبهه پایداری در ادامه با اشاره به مبنای حقوقی این جبهه تصریح کرد: جبهه پایداری در واقع یک جبهه است و جبهه نیازی به مجوز ندارد، اما اگر زمانی بر مبنای قانون نیازی به گرفتن مجوز  داشته باشد، این کار نیز انجام می شود.

وی در ارتباط با کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و بیان این که این جبهه در صورت مشخص شدن فرد اصلح  ترسی از اعلام نام آن فرد ندارد، اما پس از تعیین شاخص‌ها و اولویت‌بندی افراد فرد مورد نظر معرفی می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر هاشمی رفسنجانی در باره حضور در انتخابات آینده در حال بررسی اوضاع است و اگر احساس کند صاحب رای است حتما حضور پیدا می‌کند./934/پ202/ج

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات