۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۶۰۳۱۰
آیت الله سبحانی:

در بودجه 92 به تولید و اشتغال توجه ویژه شود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سبحانی تاکید کرد: باید در بودجه سال 92 سهم کارخانه ها و صنایع حفظ شود تا در آینده شاهد تعطیلی صنایع و بیکاری کارکنان نباشیم.
ديدار رييس مجلس شوراي اسلامي با مراجع در قم ديدار رييس مجلس شوراي اسلامي با مراجع در قم


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خانه ملت، دکتر علی لاریجانی عصر جمعه با حضرت آیت‌الله سبحانی مرجع عالیقدر تشیع دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
 
رییس مجلس شورای اسلامی درباره سفر هیات پارلمانی به کشور هند و پاکستان  و همچنین وقایع روز 22 بهمن قم گزارشی را به آیت‌الله سبحانی ارائه کرد.
 
در این دیدار حضرت آیت‌الله سبحانی با یادآوری حوادث و وقایع روز 22 بهمن قم گفت: این اتفاقات بسیار زشت بوده و هیچ فردی آن را تایید نمی‌کند. از طرف دیگر به طورحتم مسببان اصلی این اتفاق بسیار قلیل هستند.
 
این مرجع تقلید خطاب به دکتر لاریجانی افزود: حضرتعالی جزء شخصیت‌های برجسته این نظام هستید لذا کاری که این افراد با شما کردند جزء بدترین کارها بوده است. از طرف دیگر وقوع چنین حوادثی در حرم حضرت معصومه (س) و پرتاب مهر و تربت حضرت سیدالشهدا (ع) در روز یوم الله 22 بهمن بسیار کار ناشایستی بوده است.
 
وی با یادآوری فرمایشات حضرت علی (ع) درباره فتنه‌گران گفت: براساس فرمایشات حضرت علی (ع) هر گاه عده‌ای جمع شده و فساد کنند هنگامی که متفرق شوند ناشناخته‌اند. از طرفی دیگر اگر این اتفاقات در زمان آیت‌الله بروجردی رخ می‌داد به طور حتم عوامل شناسایی شده و از حوزه اخراج می‌شدند از این رو این کارهای هرزه جایش در حوزه نیست.
 
حضرت آیت‌الله سبحانی با تاکید بر این که دولت پاکستان باید در موضوع کشتار شیعیان آن کشور واکنش جدی نشان دهد افزود: چرا 10 سال است این جنایات ادامه دارد و مسئولان پاکستانی می‌گویند که ما نمی‌توانیم از شیعیان دفاع کنیم. از این رو این اظهارات و  ادعاها قابل قبول نیست.
 
این مرجع تقلید به موضوع بررسی بودجه سال 1392 کشور اشاره و بر توجه جدی به موضوع تولید و اشتغال تاکید کرد.
 
وی ادامه داد: باید در بودجه سال 92 سهم کارخانه ها و صنایع حفظ شود تا در آینده شاهد تعطیلی صنایع و بیکاری کارکنان نباشیم.
 

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی دیدار و گزارشی را از سفر هند و پاکستان به وی ارائه کرد.
 
دکتر لاریجانی همچنین در این دیدار درباره مناسبات ایران و برخی از کشورها، وضعیت بودجه سال 1392 و مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها گزارشی را به آیت‌الله موسوی اردبیلی ارائه کرد.
 
در این دیدار حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی نیز درباره وضعیت گرانی، تورم و مشکل مسکن سوالاتی از دکتر لاریجانی  کرد که رییس مجلس توضیحاتی را دراین خصوص ارایه کرد./924/د102/ج
 

ارسال نظرات