۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۶۲۶۵۶

پذیرش 180 دانش پژوه در مؤسسه حوزوی امام رضا در سال92

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، از پذیرش بیش از 180 طلبه برادر در قالب دانش پژوه طی سال تحصیلی جدید در این مؤسسه خبر داد.
نجف هدايتي‌زاده، مدير آموزش و تحصيلات تکميلي مؤسسه آموزش عالي حوزوي امام رضا(ع)
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، نجف هدایتی‌زاده، مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه که به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم وابسته است، گفت: این مؤسسه با مجوز رسمی شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور تأسیس شده و به تربیت طلاب حوزه‌های علمیه در راستای رفع نیازهای جامعه و خلأهای موجود مشغول است.
وی هدفمند کردن دوره‌های آموزشی حوزوی معطوف به نیازها و اهداف را از جمله سیاست‌های اصلی این مؤسسه برشمرد و با مدنظر قرار دادن پذیرش‌های جدید این مؤسسه افزود: با توجه به متمرکز شدن پذیرش مراکز تخصصی حوزه از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، این مؤسسه از این طریق اقدام به جذب دانش پژوه و تربیت مبلغان می‌کند.
مدیرآموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که این مؤسسه هم‌اکنون در دو سطح تحصیلی دانش پژوه می‌پذیرد، اظهار داشت: مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) امسال در دو رشته علوم اسلامی با گرایش تاریخ اسلام و گرایش تبلیغ در سطح دو تعداد 80 دانش پژوه را جذب خواهد کرد.
وی ادامه داد: این مؤسسه در سطح سه نیز در 5 رشته تبلیغ، تاریخ تشیع، تاریخ اهل‌بیت، شیعه‌شناسی و تبلیغ گرایش حج اقدام به پذیرش 100 دانش پژوه کرده است که پذیرش در رشته تبلیغ برای اولین بار از سوی این مؤسسه انجام می‌شود.
هدایتی زاده ابرازداشت: در مرحله اول و آزمون کتبی بیش از سه برابر ظرفیت به مؤسسه معرفی می‌شوند که بعد از انجام مصاحبه کسانی که حد نصاب نمره لازم را کسب کنند به عنوان دانش پژوه در این مؤسسه مشغول به تحصیل خواهند شد.
مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)در پایان یادآورشد: با توجه به توانمندی‌ها و موفقیت‌های آموزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) و درخواست‌های مکرر حوزویان و دانش پژوهان این مؤسسه در پی افزایش رشته‌های خود در زمینه علوم اسلامی و موردنیاز جامعه و اخذ مجوزهای لازم است./907/د102/ن
ارسال نظرات