۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۶۳۶۳۲
حجت‌الاسلام شجونی:

دولت آینده سفرهای استانی را ادامه دهد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز سفرهای استانی هیات دولت را از نقاط قوت احمدی نژاد دانست و از رییس جمهور آینده خواست این سفرها را به منظور حل مشکلات مردم ادامه دهد.
شجوني

حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این‌که برای پیروزی بر دشمن باید حماسه سیاسی و اقتصادی و همچنین صبر داشته باشیم گفت: روحانیت باید پیشتاز حماسه سیاسی و اقتصادی باشد.

وی با بیان این‌که شیطان در بین مردم رخنه می‌کند و روحانیت باید مردم را از شر شیطان حفظ کند، اظهار داشت: ائمه جماعات باید روشنگری کنند و حقائق را بگویند زیرا مردم بحمدلله از روحانیت پذیرا هستند.

حجت‌الاسلام شجونی با بیان این‌که مردم باید به مساله حماسه اقتصادی هم توجه داشته باشند، ابراز داشت: وضعیت فعلی از جنگ بدتر نیست و باید آن را تحمل کنیم و نباید این طور باشد که گرانی را چماق کنیم و بر سر انقلاب بزنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران بسیاری وجود اصول‌گرایان را از نقاط مثبت و عدم رسیدن به نتیجه و پخش و زخمی شدن آراء مردم را از نقاط منفی تعدد کاندیداها ارزیابی کرد و گفت: تعدد کاندیداهای اصولگرا برای تصدی پست ریاست جمهوری مطلوب است اما باید به هنگام انتخابات و رأی ریزی کنار بروند و درغیر این‌صورت اصول‌گرایان آراء خود را نصف کرده و کاندیدای دشمن برنده می‌شود.

وی با بیان این‌که دشمن در بین مردم جایگاهی و اقبالی ندارد، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به دشمن گرا دادند و سیگنال زده و باعث غصه رهبری شدند.

حجت‌الاسلام شجونی با اشاره به این‌که ممکن است کاندیدایی مؤمن باشد اما رأی‌آور نباشد، عنوان کرد: اگر اصول‌گرایان در ائتلاف به جایی نرسیدند و همگی وارد انتخابات شدند، سبب تقسیم آرا می‌شود.

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران مسکن مهر، ساخت دانشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و مترو را از جمله نقاط مثبت دولت دهم عنوان کرد و گفت: ابتکار رییس‌جمهور فعلی این بود که کابینه خود را به روستاها و نقاط محروم برد و این رسم را ابداع کرد و رییس جمهور بعدی هم باید این طرح را ادامه بدهد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر این‌که رییس جمهور آینده باید ولایی‌تر باشد ابراز داشت: قانون شکنی و عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از جمله نقاط منفی دولت دهم است./956/ت392/ج

ارسال نظرات