۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۶۳۶۸۴
نماینده ولی فقیه در کردستان:

ناکامی دشمنان در توطئه اقتصادی نتیجه مجاهدت و تلاش کارگران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: ناکام گذاشتن دشمن و عقب ‌راندن تحریم‌ها نتیجه کار و تلاش کارگران ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف است.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امروز در دیدار جمعی از مدیران، کارکنان و کارگران استان کردستان بیان کرد: برای ایستادگی و مقابله با دشمنان، باید با تمام نیرو در جهت پیشرفت و ترقی کشور تلاش کرد همین کار و تلاش و زحماتی که کارگران در صنایع مختلف انجام می دهند سبب هراس و ناامیدی دشمنان است.  

وی ادامه داد: برای نمونه خودکفایی و حتی صادرات در بخش تولید بنزین نتیجه تلاش قشر کارگر زحمت کش صنعت نفت است، کم شدن وابستگی ما به دنیا مرهون همین تلاش ها است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تصریح کرد: ثمره کار و تلاش زحمت کشان و کارگران را حوزه های مختلف تولیدی و اقتصادی شاهد هستیم، این همان روحیه بسیجی و جهادی است که قادر به ایجاد تحول و تغییر در وضعیت اقتصادی کشور است و نتیجه آن همان حماسه ای است که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود تصریح کرد: کوچک ترین کارها نیز زمانی که در کنار یکدیگر قرار گیرند و در مسیر صحیح هدایت شوند نتایج مثبت و چشمگیری را به دنبال دارند، پیشرفت و اقتدار هر  کشور حاصل کارهای مثبتی است که از سوی افراد در پست‌ها و جایگاه مختلف صورت می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: شکست و به زانو درآوردن کشور و انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدف دشمنان از تحمیل فشارهای اقتصادی بر ملت است، ناکام گذاشتن دشمن و عقب ‌راندن تحریم‌ها نتیجه کار و تلاش کارگران ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف است.

وی گفت: وحشت دشمنان از ایران اسلامی نتیجه کار و تلاشی است که در نقاط مختلف این مرز و بوم توسط این ملت آزاده انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و  اتحاد و حضور همیشگی ملت، نظام اسلامی به جایگاهی رسیده است که بسیاری از کشورهای دنیا نیازمند نتیجه فکر، کار و روحیه جهادی ما هستند./967/پ202/س

 

ارسال نظرات