۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۶۴۱۵۷
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون:

اظهار نظر نسنجیده مسؤولان به انسجام ملی آسیب می زند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ تحقق حماسه سیاسی را لازمه تحقق حماسه اقتصادی ارزیابی کرد و گفت: دشمن همیشه به دنبال ایجاد رخوت و سستی سیاسی و یأس و ناامیدی در جامعه بوده است اما ما باید با ایجاد یک حماسه با این رخوت سیاسی مبارزه کنیم.
حجت‌الاسلام اميرحسين شاهاني، رييس سازمان بسيج طلاب و روحانيون تهران بزرگ

حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  رسا، مشارکت حداکثری در انتخابات را یکی از اهداف مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: ما باید زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنیم و اگر بخواهیم حماسه سیاسی داشته باشیم باید زمینه‌های آن را ایجاد کنیم.

وی با بیان این‌که حوزه های علمیه باید شاخص‌ها و ویژگی‌های حماسه سیاسی را تبیین کنند و جامعه را به سمت آن سوق دهند، ابراز داشت: حوزه‌ها در تبیین این شاخص‌ها نقش اساسی دارند و نباید از آن غافل شوند.

حجت‌الاسلام شاهانی اظهار داشت: کاندیدای مطلوب کسی است که هم سبب پیشرفت کشور در بعد اقتصادی شود و هم خواسته‌ها و منویات مقام معظم رهبری را دنبال کند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ با اشاره به اهمیت مسائل سیاسی عنوان کرد: دشمن همیشه به دنبال ایجاد رخوت و سستی سیاسی و یأس و ناامیدی در جامعه بوده است اما ما باید با ایجاد یک حماسه با این رخوت سیاسی مبارزه کنیم.

وی با بیان این‌که اگر حماسه سیاسی را جامه عمل نپوشانیم، قطعا نتیجه آن در مسائل اقتصادی اثرگذار است، گفت: باید با ایجاد حماسه سیاسی، کاری کنیم که مسئولی که انتخاب می‌شود، با یک احساس دلگرمی بیشتری بتواند در عرصه‌های گوناگون فعالیت کند.

حجت‌الاسلام شاهانی تأکید کرد: حماسه سیاسی سبب امنیت بخشی در داخل کشور می شود و همچنین باعث می‌شود مسؤول منتخب با قدرت بیشتری در عرصه مذاکره و تعامل با غرب ظاهر ‌شود.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ تحقق حماسه سیاسی را لازمه تحقق حماسه اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: همان گونه که حماسه سیاسی باید متکی به مردم باشد، حماسه اقتصادی هم باید به توده‌های مردم اتکا داشته باشد.

وی با بیان این‌که مردم، مسؤولان و احزاب در راستای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی وظایفی دارند و نباید از آن کوتاهی کنند، عنوان کرد: مسئولان باید در اظهارنظرات خود دقت داشته باشند تا جامعه را دچار عدم انسجام نکنند و احزاب هم باید در چارچوب ارزش‌های دینی فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام شاهانی تصریح کرد: مردم باید حضور خود را هم یک حق بدانند و هم یک وظیفه؛ اما امروز بیش از همه مسؤولان باید در اظهارنظرات خود دقت داشته باشند و تنش ایجاد نکنند و همچنین سیاست جذب حداکثری را دنبال کنند./956/ت302/ج

ارسال نظرات