۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۶۴۱۷۱
استاد دانشگاه عربستان مطرح کرد؛

استادان دانشگاه سعودی راننده و نجار هستند

خبرگزاری رسا ـ یکی از استادان دانشگاه محمد بن سعود در پایتخت عربستان فاش کرد، برخی از استادان این دانشگاه فاقد تحصیلات و دانش لازمند و بسیاری از آنها راننده، نجار و بنا هستند.
دانشگاه محمد بن سعود

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یکی از استادان دانشگاه محمد بن سعود با ارائه مدارک و اسنادی به سایت «سبق» عربستان تأکید کرد ک ه مسؤولان این دانشگاه ترجیح می‌دهند برخلاف قوانین از نیروی کار خارجی در هیأت تدریس استفاده کنند.

 

وی که خواست نامش فاش نشود خاطرنشان کرد: درحالی که قرارداد برخی از این استادان تمام شده و به کشورهای خود بازگشته‌اند هنوز به نام آنها حقوق پرداخت می‌شود.

 

این استاد تصریح کرد: یکی از استادان تبعه کشور چاد است که اقامت خود را به خاطر پدرش گرفته و حق کار در عربستان را ندارد، وی در حال تدریس واحد توحید به دانشجویان است.

 

وی در ادامه این موضوع افزود: یک سوری نیز که شغل اصلی او راننده است به همراه یک تبعه کشور مالی واحد قرآن را تدریس میکنند و کارگر یک مؤسسه ساخت و ساز نیز در همین دانشگاه واحد توحید را تدریس می کند و یک تبعه مصری نیز که نجار است همین واحد را تدریس می کند.

 

این استاد تأکید کرد: یکی از استادان، تبعه مصری بود که دو سال قبل قراردادش تمام شد ولی تا این لحظه هنوز برنامه درسی او وجود دارد و به نام او حقوق پرداخت می شود و معلوم نیست که این حقوق به جیب چه کسی ریخته می‌شود./9456/ب102/د

ارسال نظرات