۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۶۴۵۵۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

نقشه استکبار در مورد انتخابات ریاست جمهوری نخ نما شده است

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که دشمن به دنبال القای فضای امنیتی در کشور است، گفت: فتنه‌گران قصد دارند انتخابات 92 را به صحنه انتقام از نظام پس از انتخابات 88 تبدیل کنند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در نشست روشنگری و بصیرت بسیجیان شهرستان شبستر اظهار داشت: انقلاب های مختلفی در جهان رخ داده که دوام کوتاهی داشته اند و به مرور زمان از یادها رفته‌اند، اما انقلاب اسلامی ایران به دلیل ماهیت دینی و معنوی خود توانست آرمان های خود را به جهانیان عرضه کند.


 وی با اشاره به این‌که انقلاب های دیگر ممالک جهان بر سه پایه استوار بوده است، خاطرنشان کرد: انقلابی های مادی‌گرای دیگر کشورها جهل به جای علم به مردم دادند، ترس را به میان مردم آوردند و طمع را بر آنان تحمیل کردند، در چنین شرایطی هیچگاه انقلابیون اصیل به آرمان های خود نرسیدند.


حجت الاسلام ولایی در ادامه افزود: زمانی که جرقه های انقلاب اسلامی آغاز شد، نگرانی های استکبار زیادتر شد و دشمنان حیات سیاسی خود را در خطر دیدند، در چنین شرایطی برای براندازی نظام اسلامی ایران از هر راهی وارد شدند تا بتوانند این نظام ولایی را براندازند، غافل از این‌که انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهان تفاوت ایدئولوژیکی دارد.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که حماسه زمانی اتفاق می افتد که ذهن مردم از هر لحاظ اعتلا یابد، افزود: در حال حاضر استکبار جهانی بر خلاف گذشته سیاست نیابتی را کنار گذاشته و مستقیم وارد صحنه مذاکرات شده است، باید هوشیار بود و با بصیرت ولایی دشمنان نظام را ناکام گذاشت.


وی با اشاره به فتنه سال 88 و نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنترل آن دوران حساس اظهار داشت: سخنرانی های کوبنده و افشاگرایانه ایشان نقشه دشمنان را برملا کرد، امروز نیز نقشه استکبار در مورد انتخابات 92 با  کلام روشن رهبری نخ‌نما شده است.

 

حجت الاسلام  ولایی همچنین در جمع فرماندهان و بسیجیان سپاه ناحیه ولایت تبریز گفت: مردم باید در مقابل توطئه های دشمن آگاهی لازم را داشته باشند و در نهایت آرامش، شناخت دشمن، مشارکت گسترده و انتخاب مطلوب، حماسه سیاسی مورد نظر ولایت فقیه را خلق کنند.


وی مشارکت گسترده در انتخابات 24 خرداد را نشان از مقبولیت نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان نظام با بسیج رسانه‌ای خود تلاش کردند که به بخشی از جامعه القاء کنند که انتخابات از سلامت کامل برخوردار نیست، اما با شکست در این پروژه امروز به دنبال القای فضای امنیتی در کشور هستند، در حقیقت فتنه‌گران قصد دارند انتخابات 92 را به صحنه انتقام از نظام پس از انتخابات 88 تبدیل کنند.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمنان بدانند که بصیرت و آگاهی مردم ایران مانع از وقوع فتنه ای دیگر مشابه فتنه 88 در کشور خواهد بود، باید با حضور گسترده خود در انتخابات به فرمان رهبری لبیک گفته و منتظر شکست دیگر دشمنان نظام اسلامی باشیم./935/پ202/ب

ارسال نظرات