۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۶۴۶۱۸
مدیر اوقاف خلجستان خبر داد؛

اعطای جوایز به نام های فاطمه و زهرا

خبرگزاری رسا ـ مدیر اوقاف و امور خیریه بخش خلجستان از برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و اعطای جوایز به نام‌های فاطمه و زهرا خبر داد.
اوقاف و امور خيريه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام امینی خواه، مدیر اوقاف و امور خیریه بخش خلجستان با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س)، الگوی نجابت و دفاع از ولایت است و همین امر نیز باید سرلوحه و الگوی رفتاری زنان جامعه بشری قرار گیرد.
وی در ادامه با بیان این‌که یکی از ویژه برنامه‌های میلاد حضرت زهرا(س)، برگزاری مراسم جشن میلاد در مسجد علی بن ابی طالب(ع) روستای نایه از توابع بخش خلجستان است، خاطرنشان کرد: این مراسم در ساعت 17 روز میلاد حضرت زهرا(س) برگزار شد.
مدیر اوقاف و امور خیریه بخش خلجستان با اشاره به برگزاری این مراسم جشن با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه بخش خلجستان، هیأت امنای مسجد علی بن ابی طالب(ع) و هیأت امنای آستانه مقدسه حلیمه خاتون(س)، اظهار داشت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام امامی‌فر و مدیحه‌سرای حاج علی برگزار شد.
وی در پایان سخنان خود افزود: در این مراسم به بیش از 60 تن از خواهرانی که نام آنها فاطمه و زهرا بود، اعطای جوایز صورت گرفت./907/د102/ی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زهرا غلامی باغنوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
خوبست
2
0
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
چه خوب کاش الان هم به فاطمه و زهرا ها هدیه می دادن
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
ای کاش جایزه خوب بدن
0
0
فاطمه زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
خوبه
0
0
فاطمه زهراعسکری استان کرمان شهرماهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
خیلی عالی هست که هدیه بهشون بدن
0
0