۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۶۴۸۲۶

تاکید آیت الله نوری همدانی بر انتخاب رییس جمهور ولایی و کارآمد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مردم خواست با حضور آگاهانه و پرشور خود در انتخابات رییس جمهوری ولایی و کارآمد برای حل مشکلات کشور برگزینند.
حضرت آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار  علیرضا زاکانی، نماینده مجلس شورای اسلامی و کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری، با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ما به راحتی به دست‌نیامده و زحمات زیادی برای وقوع این انقلاب صورت گرفته است، گفت: انقلاب اسلامی باید از جهات مختلف و ابعاد متفاوت مورد بررسی قرار گیرد.
وی با بیان این که اسلام، ولایت و مردم سه رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند، افزود: انقلاب باید اسلامی، ولایی و مردمی باشد و تا وقتی مردم در صحنه هستند و ولایت را پشتیبانی می‌کنند این انقلاب و نظام قوی است.
این مرجع تقلید اظهار داشت: باید به مردم توجه بیشتری شود چون این مردم وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند و در حال حاضر هم همچون گذشته در صحنه حاضر هستند و برای این انقلاب و نظام از جان و خون خود گذشته‌اند.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان این‌که ذکر آثار، منافع و موفقیت‌های انقلاب برای مردم امری ضروری است، خاطرنشان کرد: نباید همیشه کاستی‌ها و مشکلات را مطرح کنیم چون انقلاب ما از لحاظ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دارای عظمت است، درست است که کاستی‌هایی هم مشاهده می‌شود، اما باید با تلاش بیشتر سعی کنیم این کاستی‌ها را به پیشرفت و منفعت تبدیل کنیم.
وی ابراز داشت: دشمنان ما چون سیلی از انقلاب خورده‌اند امروز بیشتر از قبل به مقدسات ما توهین می‌کنند و در تازه‌ترین اقدام شنیع خود به مضجع شریف حجر بن عدی جسارت و توهین کرده‌اند و این نشان از این دارد که این افراد بسیار خطرناک هستند و باید با آنها برخورد شود.
این مرجع تقلید با اشاره به این که نیازمند فردی قوی، انقلابی، ولایی و کارآمد برای اداره کشور هستیم، افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند قبل از حماسه سیاسی و اقتصادی نیاز به یک حماسه انتخاباتی داریم وآن این است که افراد اصول‌گرا جمع شوند و حماسه‌ای را خلق کنند و یک نفر را معرفی کنند چون تعداد آرای مردم اگر در یک جا جمع شود کارسازتر خواهد بود./907/پ202/ج 
ارسال نظرات