۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۶۵۵۳۲

چند خبرکوتاه از خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ سخنرانی انتخاباتی حجت الاسلام ابوترابی فرد در دانشگاه رضوی، برگزاری دوره آموزشی طب وحیانی و دوره تفسیر نهج البلاغه از عناوین خبرهای کوتاه خراسان رضوی است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،  جلسات تا انتخابات یازدهم از پنج شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 9:30 صبح در سالن اجتماعات دانشگاه واقع در ساختمان شماره یک به دعوت بسیج دانشگاه برگزار می شود.

گفتنی است بسیج دانشگاه رضوی با ارسال دعوت نامه از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم جهت شرکت در جلسات این نهاد و پرسش و پاسخ در حضور طلاب و دانشجویان خراسان دعوت به عمل آورده است که زمان برگزاری جلسات بعدی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

برگزاری دوره آموزشی طب وحیانی

 دوره های آموزشی و تحقیقی در زمینه طب وحیانی با همکاری استادان برجسته در این مباحث به منظور تربیت مدرس و محقق برگزار می شود.

این دوره ها  در دو موضوع مزاج شناسی و اهمیت آن در تشخیص علت بیماری ها و درمان آن و نیزنقش تغذیه در کیفیت روابط زناشویی و تاثیر آن در کاهش طلاق ویژه زوج های جوان برگزار می شود.

زمان ثبت نام از 15 تا 19 اردیبهشت  92می باشد که توسط مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام  واقع در خیابان کاشانی اجرا می شود.

این دوره ها جهت شرکت عموم  آزاد بوده و برای فارغ التحصیلان این دوره گواهی معتبر آموزشی  صادرخواهد شد.

 دوره تفسیر نهج البلاغه

این مراسم با موضوع تفسیر نهج البلاغه هر هفته پنج شنبه ساعت 17 و سی دقیقه عصر توسط خدمت گذاران مکتب الرضا برگزار می شود.

مکان برگزاری این سخنرانی مسجد مقبره  واقع در میدان شهدا می باشد.

شرکت این جلسات برای طلاب، دانشگاهیان  و عموم مردم آزاد است که با سخنرانی حجت الاسلام دکتر نخاولی، هر هفته پی گرفته می شود./933/د102/ل

ارسال نظرات