۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۶۶۲۶۷
نماینده آمل در مجلس:

حضور هاشمی سبب برهم خوردن معادلات انتخابات شد

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به حضور آقای هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حضور آقای هاشمی سبب برهم خوردن معادلات انتخابات شد.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که تا قبل از آخرین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری صف آرایی گروه ها و حدس و گمان ها مشخص بود، گفت: آخرین روز ثبت نام سبب شد تا معادلات سیاسی به هم بخورد.

 

وی ادامه داد: برخی از چهره های جدید آمدند و برخی افراد هم چون آقای باهنر و پورمحمدی که اعلام آمادگی کردند حضور نیافتند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به حضور آقای هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حضور آقای هاشمی سبب برهم خوردن معادلات انتخابات شد.

 

یوسفیان ملا با بیان این که تا زمانی که نظر شورای نگهبان اعلام نشود هر چه بگوییم جز ظن و گمان چیز دیگری نیست، ادامه داد: تنها زمانی می شود در مورد انتخابات ریاست جمهوری صحبت کرد که این چند روز را تحمل داشته باشیم تا نتایج تایید صلاحیت ها اعلام شود.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس ادامه داد: مطمئن باشید که بیش از 4 تا 5 نفر باقی نخواهند ماند و دلیلش این است که شورای نگهبان باید رجل سیاسی و مدیر و مدبر بودن را احراز کند و این گونه نیست که شورای نگهبان اداره امور کشور را به هر فردی بسپارد./950/ت303/ج

ارسال نظرات