۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۶۶۹۸۳

موفقیت متوالی حفاظ دارالقرآن خانه کارگر در آزمون کارشناسی‌ارشد 92-91

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر اظهار کرد: حفاظ قرآن کریم دارالقرآن خانه کارگر شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد 92، برای دومین سال متوالی توانستد بیشترین آمار قبولی و نیز رتبه‌های دو رقمی را کسب کنند.
دارالقرآن خانه کارگر

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، محمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: در این آزمون 75 نفر از حافظان این دارالقرآن شرکت کردند که توانسته اند با کسب رتبه های دو رقمی و سه رقمی کارشناسی ارشد رشته علوم قرآنی«آزمون اولیه کارشناسی ارشد حفظ قرآن» موفق ترین مرکز کشور از جهت تعداد ثبت نام و قبولی شوند .

وی گفت: دارالقرآن خانه کارگر از معدود مراکز قرآنی کشور است که دوره آمادگی کارشناسی ارشد ویژه حفظ قرآن یا همان طرح اعطای مدرک فوق‌لیسانس به حافظان قرآن را برگزار می‌‌کند.

محسنی‌کبیر تصریح کرد: تاکنون چهار دوره آمادگی آزمون کارشناسی‌ارشد به صورت پیاپی در این دارالقرآن برگزار شده است که بیش از 90 درصد شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها موفق به کسب این مدرک شده‌اند.

وی گفت: بخش حافظان کل دارالقرآن خانه کارگر، مجری برگزاری این دوره‌ها است و امسال نیز در نظر دارد تا مرحله جدید این دوره‌ها را برگزار نماید. حافظان کل قرآن کریم می‌توانند تا تاریخ اول خرداد ماه سال جاری برای ثبت نام به این مرکز مراجعه کنند.

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به مجتمع فرهنگی، آموزشی دارالقرآن خانه کارگر واقع در خیابان جمهوری اسلامی، بعد از خیابان کارگر، خیابان اردیبهشت جنوبی، نبش کوچه حقیقت بیان، شماره 32 مراجعه و یا با شماره تلفن 66978001-021 تماس بگیرند./9592/د102/ی

ارسال نظرات