۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۶۷۷۳۸
مسؤول عقیدتی نیروی انتظامی مازندران:

رشد فضای قرآنی زمینه ساز ترویج بصیرت در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران با بیان این که فضای قرآنی باید در خانواده و جامعه حاکم شود، گفت: هر اندازه فضای قرآنی در جامعه توسعه یابد به همان اندازه بصیرت در بین خانواده ها افزایش خواهد یافت.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین علی حکمتی پور، مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران، دوشنبه شب در گردهمایی قرآنی کارکنان نیروی انتظامی شهرستان آمل که به مناسبت میلاد با سعادت امام جواد (ع) در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد، با بیان این که فضای قرآنی باید در خانواده و جامعه حاکم شود، گفت: هر اندازه فضای قرآنی در جامعه توسعه یابد به همان اندازه بصیرت در بین خانواده ها افزایش خواهد یافت.

 

وی با تاکید بر این که فرهنگ قرآنی باید در جامعه ترویج یابد، بیان داشت: تدبر در قرآن مجید سد محکمی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان است که باید به آن توجه ویژه شود.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان این که قرآن بهار دل ها است که به انسان درس های ارزنده ای می دهد، گفت: انقلاب ما انقلابی قرآنی است و همواره باید پیرو دستورات قرآن در همه امور زندگی خود باشیم.

 

حجت الاسلام حکمتی پور ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح نهادها و دستگاه ها و آشنایی کارکنان و خانواده های آنان با مضامین قرآنی از اقدامات و فعالیت های ارزنده پس از انقلاب است.

 

وی با بیان این که عمل به دستورات قرآن در زندگی انسان بسیار مهم و راهگشا است، ادامه داد: دستورات قرآن مجید برنامه زندگی و نقشه راه است که باید به آن عمل کنیم.

 

مسؤول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان این که برگزاری محافل انس با قرآن کریم می تواند در نورانی کردن قلوب مردم تأثیر ارزنده ای داشته باشد، گفت: ترویج و تحکیم معارف قرآنی در جامعه امری ضروری است که باید با برنامه منسجم و سازماندهی شده اقدامات مؤثر و شایسته ای صورت گیرد.

 

وی با اشاره به این که قرآن بهترین هدایت کننده جامعه بشری است که می توان با استعانت از آن به بهترین ها دست پیدا کرد، گفت: عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی باید در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوی سعادت هدایت کند.

 

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم، قاریان برتر نیروی انتظامی شهرستان آمل به تلاوت کلام الله مجید پرداختند./950/پ203/ب

ارسال نظرات