۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۶۷۷۶۶
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

اعضای شورای نگهبان عادل و فقیه هستند/ کاندیداها در چارچوب قانون گام بردارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعضای شورای نگهبان عادل و فقیه هستند، از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست در چارچوب قانون گام بردارند.
مجلس شوراي اسلامي

محمد اسماعیلی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: عمل به قانون یکی از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و همگان باید نسبت به آن التزام عملی داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه اعضای شورای نگهبان عادل و فقیه هستند و در چارچوب قوانین نسبت به تایید و یا رد صلاحیت کاندیداها اقدام می‌کند، تصریح کرد: داوطلبان باید تابع قانون بوده و در چارچوب آن حرکت کنند.


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت 34 ساله شورای نگهبان در نظام اسلامی افزود: جایگاه شورای نگهبان در قانون مشخص و تعریف شده است و در این مدت به وظایف قانونی خود عمل کرده است.


وی با بیان اینکه داوطلبان رد صلاحیت شده نباید به نتیجه اعلام شده از سوی شورای نگهبان اعتراض غیرمنطقی داشته باشند، تصریح کرد: داوطلبانی که احراز صلاحیت نشدند باید ضمن قدردانی از مردم و شورای نگهبان کنار رفته و به داغ شدن فضای انتخاباتی کمک کنند./901/ت303/ع
 

ارسال نظرات