۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۶۷۸۳۱
در سالروز ولادت امام محمد تقی؛

نمایه آثار و آموزه های علمی امام جواد در فضای مجازی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ در سالروز ولادت نهمین اختر تابناک امامت و ولایت نمایه آثار و آموزه‌های علمی امام جوادالائمه(ع) بر روی پایگاه اینترنتی حوزه‌نت عرضه شد.
جشن ميلاد امام جواد
به گزارش خبرگزاری رسا، هادی دهقان، مدیر اجرایی پایگاه حوزه‌نت گفت: این نمایه با 16 مطلب خواندنی همراه با دانشنامه معنوی امام محمد تقی(ع) با هدف تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان عرضه شده است.
وی افزود: امام(ع) پاسدار حریم وحی، سخنان امام (ع) در وادی اعتقادات، آثار و سیمای پیشوای نهم(ع)، مکتب علمی امام جواد(ع)، حوزه علمیه کاظمین، خورشید در خاک، احادیثی از امام جواد(ع)، سخنان معصومین(ع)، از حضرت امام جواد (ع) بیاموزیم، میلاد امام جواد(ع)، خدمت در سیره امام محمدتقی(ع) و امام جواد(ع) الگوی دانشمندان جوان از جمله مطالب خواندنی این نمایه ارزشمند است.
وی در بخش دیگری از گفت وگوی خود به دانشنامه امام جواد(ع) و به روز رسانی آن اشاره کرد و گفت: این دانشنامه در حال حاضر با به روز رسانی مطالب خود 185 مطلب را در قالب 13 موضوع در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.
دهقان با معرفی این موضوعات اظهارداشت: معرفی امام(ع)، امام از ولادت تا شهادت، شهادت امام(ع)، اخلاق و فضایل امام(ع)، اصحاب و شاگردان امام(ع) و امام جواد(ع) از دیدگاه اندیشمندان از جمله نمایه‌های اصلی این دانشنامه است.
مدیر اجرایی پایگاه حوزه ادامه داد: از دیگر نمایه‌های اصلی این دانشنامه امام جواد(ع) در آینه شعر و ادبیات، پرسش و پاسخ امام(ع)، زیارتگاه امام(ع) و ستارگان حرم، کتاب و کتاب‌شناسی امام(ع) و امام جواد(ع) در رسانه و اینترنت است.
وی کنیه و القاب، پدر و مادر، زنان، فرزندان و نوادگان امام جواد(ع) و امامت امام جواد(ع) در طفولیت را از جمله دیگر نمایه‌های این دانشنامه عنوان کرد.
علاقه‌مندان می توانند برای بهره مندی از نمایه جدید آثار و آموزه های علمی امام جواد(ع) به نشانی اینترنتی http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/50637مراجعه کنند./907/د102/ن
ارسال نظرات