۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۶۹۲۰۳
طبیب زاده:

قطار انقلاب برای بازگشتن به ریل اصلی خود، نیاز به پرچمداری مانند جلیلی دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی اولویت اصلی کشور را مباحث فرهنگی دینی و اقتصاد اسلامی دانست و گفت: قطار انقلاب برای بازگشتن به ریل اصلی خود، نیاز به پرچمداری مانند جلیلی دارد.
زهره طبيب زاده، نماينده مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، زهره طبیب‌زاده، عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی و نماینده مجلس شورای اسلامی در اولین همایش انتخاباتی بانوان حامی سعید جلیلی با بیان این‌که انقلاب اسلامی پدیده بزرگ قرن است گفت: ما جلیلی را افتخار انقلاب و خط مقدم مبارزه با مستکبران عالم می دانیم و حاضریم هر آنچه در توان داریم برای موفقیت وی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام دهیم.
طبیب‌زاده با تأکید بر این که نامزدهایی که صلاحیتشان احراز شده است باید در چارچوب قانون و نظام جمهوری اسلامی حرکت کنند، در تبیین تفاوت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت با سایر گفتمان‌ها بیان کرد: تفاوت اساسی دیدگاه کسانی که گفتمان مقاومت را مطرح می کنند با دیگران در این است که در این نگاه باید حکومت در دست حاکمانی قرار بگیرد که دستشان از هرگونه ناپاکی و دست اندازی به بیت‌المال پاک باشد.
وی با تأکید بر این که نامزدهای ریاست جمهوری باید با صراحت اعلام کنند که دیدگاه شان نسبت به اقتصاد اسلامی و فرهنگ دینی در عرصه‌های مختلف کشور چیست، انتقاد کرد: نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همه از تثبیت نرخ ارز صحبت می کنند اما از این که با چه شیوه ای می خواهند به این امر دست پیدا کنند سخنی بر زبان نمی آورند.
طبیب‌زاده در بخش دیگر سخنان خود، نقش زنان در پدیدار شدن نظام جمهوری اسلامی ایران را بی‌بدیل دانست و گفت: انتخابات خرداد 92 یکی از بزرگ ترین پدیده‌های انتخاباتی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و جلیلی از مهمترین پدیده‌های استقامت و پایداری در دوران معاصر است و تنها نامزدی است که معرف گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی است.
نماینده مجلس شورای اسلامی آغاز گفتمان مقاومت و عدالت را درسال 84 دانست و با بیان این‌که قطار انقلاب برای بازگشتن به ریل اصلی خود، نیاز به پرچمداری مانند جلیلی دارد، اظهار داشت:جلیلی در عرصه سیاست خارجی نشان داده است که سازش ناپذیر است و ذره‌ای از حقوق ملت کوتاه نمی‌آید و طلایه دار فرهنگ مقاومت است و به زیباترین شکل ممکن تعهدش به دین را نشان داده است.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی، مباحث فرهنگی شهر تهران را از اولویت های اصلی مسائل نظام دانست و تأکید داشت: نباید احداث بزرگراه دغدغه نامزد ریاست جمهوری باشد بلکه دغدغه اصلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری باید این باشد که الگوی فرهنگی اسلامی را در کشور پیاده کند و اصل برای ما اولویت مباحث فرهنگی و اقتصاد در چارچوب اسلامی است.
وی در پایان با تأکید بر این‌که برنامه‌ها و دیدگاه افرادی چون جلیلی نماد مقاومت در مقابل ناتوی فرهنگی است، اظهار داشت: نیاز امروز کشور دغدغه های فرهنگی و پیاده کردن اسلام در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و احداث بزرگراه‌ها و پیشرفت در سایر زمینه ها نیز به جای خود لازم است اما دغدغه های فرهنگی از اولویت بیشتری برخوردار است./9590/پ202/ص
ارسال نظرات