۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۷۱۳۹۰
حجت‌الاسلام‌ پناهیان:

آمریکا و غرب اگر توان داشتند فکری به حال اقتصاد نابسامان خود می کردند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام‌ پناهیان با انتقاد از گفتمان سازش در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: آمریکا و اروپا اگر می توانستند به رونق اقتصادی ما کمک کنند فکری به حال اقتصاد خودشان می‌کردند
پناهيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در همایش بزرگ حامیان جلیلی در ورزشگاه حیدرنیا با بیان این‌که جلیلی و گفتمان مقاومت در در مناظره‌ها مظلوم تر از سایرین بودند، اظهار داشت: کسانی که از دولت امروز انتقاد داشتند به انتقاد از گفتمان مقاومت و عملکرد جلیلی پرداختند در حالی‌که دولت مخالف عملکرد جلیلی است و دولت می گفت مذاکرات هسته‌ای به ما ربطی ندارد.
گفتمان مقاومت در مناظره مورد هجوم قرار گرفت
حجت الاسلام‌ پناهیان با بیان این‌ که گفتمان مقاومت در مذاکرات هسته ‌ای نه تنها موجب مشکلات اقتصادی نشده است ابراز داشت: در مناظرات گفتمان مقاومت که تدبیری است که موجب امنیت ما شده است مورد حمله و هجوم قرار گرفت و کسی به این سؤال که اگر ذره ای سازشگری و کوتاه آمدن از ما دیده شود آیا تحریم ها برداشته می شود، پاسخ نداد.
وی افزود: دروغ بزرگی که در این مناظرات به مردم القا شد این بود که اگر ما در مذاکرات هسته ای کوتاه بیاییم تحریم ها برداشته خواهد شد و این دروغ بزرگ را ما افشا خواهیم کرد.
این واعظ با تأکید بر این‌که حضور جلیلی مخلصانه است و به هیچ کس وعده ای نداده است، گفت: چون جلیلی بدون وعده حل مشکلات اقتصادی بر مقاومت پافشاری کرده است ما این جا جمع شده ایم و اعلام می کنیم اگر ما ذره ای بیشتر در برابر استکبار کوتاه بیاییم تحریم ها و فقر بیشتر خواهد شد.
اگر کسانی که مقاومت را موجب تحریم می‌دانند رأی بیاورند فقر و نا امنی بیشتر خواهد شد
حجت الاسلام‌ پناهیان ادامه داد: اگر این افراد که مقاومت را موجب تحریم می دانند رأی بیاورند و استکبار بفهمد، فقر و ناامنی بیشتر خواهد شد و شما امت حزب الله تنها یک روز فرصت دارید که مردم را هوشیار کنید که اگر کسی به دنبال معاش و دنیای خود است باید به امت حزب الله پیوند بخورد و از امنیت کشور از هر حیث دفاع کند.
وی با تأکید بر این‌که این دروغ بزرگی بود که گفتند ما در اثر مقاومتی که نشان دادیم تحریم شدیم در تبیین علل افزایش تحریم کشور اظهار داشت: آن زمان که رییس جمهور سازندگی علاقه داشت در برابر آمریکا کوتاه بیاییم و  آن را مثل اروپا دشمن تلقی نکنیم نزدیک بود همزمان برای او حکم دستگیری صادر کنند.
ما از کوتاه آمدن خیری ندیدیم
این سخنران با بیان این‌که ما از کوتاه آمدن خیری ندیدیم اضافه کرد: وقتی آقای رییس جمهور اصلاحات با آمریکایی ها با ادب و تواضع برخورد کرد، امریکا ایران را محور شرارت اعلام کرد و در تمام دوران سازندگی و اصلاحات حاضر نشدند یک قطعه هواپیما به ما بفروشند و این‌ها که در برابر دشمن کوتاه آمدند بدانند استکبار با کوتاه آمدن ما تحریم ها را بر نمیدارد و باید در قیامت پاسخگو باشند و در این دنیا هم رسوا خواهند شد.
علت تحریم ها مقاومت حزب الله لبنان و مردم غزه و سوریه است
حجت الاسلام‌ پناهیان علت تحریم ها را مقاومت حزب الله لبنان و مردم غزه و سوریه دانست و افزود: اگر مذاکرات هسته ای را متوقف کنیم فردا از ما خواهند خواست تا چاه‌های نفت را ببندیم و پس از ان از ما خواهند خواست فردا کارخانه‌هایمان را تعطیل کنیم.
وی با تأکید بر این‌که ما به رییس جمهوری رأی می‌دهیم که از همه محکم تر از مقاومت حمایت می‌کند، ابراز داشت: مقام معظم رهبری علت این‌که دشمن به ما فشار وارد می کند را این می‌داند که کسانی از سیاستمداران داخل به آن‌ها چراغ سبز نشان می دهند در حالی‌که اگر ما مقاومت نشان دهیم، دشمن در برابر ما خوار و ذلیل خواهد شد.
این سخنران با بیان این‌که ما بعد از امنیت به استقلال، آرامش، آزادی و هر نوع پیشرفت و عدالت خواهیم رسید بیان کرد: دشمن بر سر کلمات و برخورد های ما کوتاه نمی آید بلکه دشمن هم اکنون زخمی است و در حال احتضار و وحشی تر از هر زمانی است.
حجت‌الاسلام‌ پناهیان افزود: امروز اگر دشمن کودکان را در سوریه می کشد به خاطر پیوندی است که آن‌ها با ما دارند و هیچ دیپلماتی نمی‌تواند بگوید که من در میز مذاکرات آن چنان نرم صحبت می‌کنم که تحریم را بردارند.
اگر ما به فرد اصلحی رای بدهیم که مقاومت کند عزت و پیشرفت کشور را رقم خواهیم زد
حجت‌السلام‌ پناهیان با بیان این‌که اگر ما به فرد اصلحی رای بدهیم که مقاومت کند عزت و پیشرفت کشور را رقم خواهیم زد، تصریح کرد: وقتی رییس جمهوری به غرب رفت و گفت بیایید اقدام به برگزاری گفتگو بین تمدن ها کنیم هیچ ایرانی در سراسر ایران سربلند نشد ولی وقتی یک ایرانی در مقابل امریکا ایستاد حتی غیر ایرانی ها هم احساس افتخار کردند.
وی تأکید کرد: ما مطمئنیم اگر آقای جلیلی را به میدان بفرستیم هیچ گاه در مقابل آمریکا کوتاه نخواهد امد.
وی با بیان این‌که ما فقط به خاطر انقلاب نیست که این جا هستیم بلکه به خاطر منافع ملی هم هست، با طرح این سؤال که آیا وقتی طرفداران نهضت آزادی و ملی گرایان در مسئولیت های رده بالا به آمریکا چراغ سبز نشان دادند آن ها رفتند جنگیدند، اظهار داشت: این مردم محروم بودند که در میدان‌های رزم با دشمن جنگیدند و ما دیگر اجازه نخواهیم داد کسانی از داخل به دشمن چراغ سبز نشان دهند و محرومین را به میدان جنگ بفرستند.
برخی تورم 49 درصدی دوران خودشان یادشان رفته است
حجت الاسلام پناهیان با بیان این که امریکا و اروپا اگر می توانستند به رونق اقتصادی ما کمک کنند فکری به حال اقتصاد خودشان می‌کردند، تصریح کرد: اگر بعضی‌ها می‌خواهند تورم را حل کنند، زمان خودشان تورم 49 درصدی بر کشور تحمیل نمی کردند و ما برای جلوگیری از تحمیل هر ظلمی به جلیلی رأی خواهیم داد و چراغ های سبز به دشمن را خاموش خواهیم کرد. /9590/پ201/ج

 

ارسال نظرات