۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۷۱۹۲۳

امضای میثاق نامه نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی با امضای میثاق نامه ای، پایبندی هواداران را به قانون اعلام کردند.
انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پس از اتمام رأی گیری و شمارش آرا در ستاد انتخابات استان حاضر شده و در سخنان جداگانه ای تأکید کردند پیروز انتخابات 24 خرداد صرفنظر از نتیجه آن، ملت ایران است و همه نامزدها و هواداران آنها خود را در این پیروزی سهیم می دانند.


این نمایندگان با تأکید بر قانون مداری و اخلاق محوری و با بیان این که پس از اعلام نتایج انتخابات هیچ حرکت خلاف قانون از سوی ستادهای نامزدها صورت نخواهد گرفت، اعلام کردند که رییس جمهوری منتخب ملت ایران قابل قبول همه نامزدها بوده و همه در کنار هم در فضایی صمیمی برای ساختن ایرانی آباد تلاش خواهند کرد.


همچنین احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی با ابراز خوشحالی از خلق حماسه ای 24 خرداد، گفت: آن طور که انتظار داشتیم صحنه های زیبایی از حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی به ثبت رسید، مشارکت بالای مردم در انتخابات 24 خرداد باعث قوام و ثبات انقلاب اسلامی و شتاب هرچه بیشتر ملت ایران به سوی اهداف والای خود شود.


استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تمام کسانی که در خلق حماسه سیاسی نقش آفرینی کردند، افزود: این موفقیت بزرگ حاصل حضور حماسه ساز مردم، همت دستگاه های مسوول در فراهم کردن ساز و کارهای لازم و همکاری ستادهای انتخاباتی کاندیداها در ایجاد یک رقابت زیبا و سالم بود.


وی گفت: به یقین خروجی انتخابات 24 خرداد، وحدت و انسجام ملی و قدرت و عظمت برای جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی خواهد بود./935/د102/ج

ارسال نظرات