۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۷۲۰۸۳
در پیامی مطرح شد؛

قدردانی امام جمعه اصفهان از حضور پرشور مردم در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان در پیامی گفت: ملت فهیم و شهید پرور ایران، شما با عزمی نافذ و اعتماد قاطع با حضور در پای صندوق های رأی پشتیبانی خود را از انقلاب و رهبر انقلاب نشان دادید.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در پیامی از مردم با بصیرت ایران اسلامی تشکر کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات یک حادثه یکروزه است که تأثیر آن، تأثیر بلند مدت است.(مقام معظم رهبری)

ملت مؤمن و شهید پرور و فهیم ایران، درود و رحمت خدا بر شما باد که مشارکت گسترده شما در این انتخابات به خلق حماسه ای انجامید که چشم جهانیان را به خود خیره کرد و ضمن این که بار دیگر به دشمنان نظام ثابت کردید که تحریم ها و تهدیدها هیچ تأثیری ندارد، با عزمی نافذ و اعتماد قاطع با حضور در پای صندوق های رأی و خلق حماسه سیاسی پشتیبانی خود را از انقلاب و مقام معظم رهبری نشان دادید.

 

اینجانب این پیروزی بزرگ را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و محضر مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، علمای بزرگوار و ملت عزیز و حماسه ساز ایران تبریک عرض نموده و از عموم مردم شریف، نجیب، انقلابی و ولایت مدار سراسر کشور به ویژه مردم بزرگوار و شهید پرور استان اصفهان و از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و همه کسانی که در این راستا فعالیت نموده و نیز از اصحاب رسانه بویژه رسانه ملی که در تحقق حماسه‌‌ انتخابات نقش بسزائی داشته اند تشکر و قدردانی می نمایم.

 

همچنین از نامزدهای بزرگوار یازدهمین دوره ریاست جمهوری به خاطر شرکت و رقابت و کمک به ایجاد شور انتخاباتی قدردانی نموده و این پیروزی را به منتخب مردم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی تبریک و امید است با توجه به درایت و تعهدی که از ایشان سراغ داریم، منویات امام امت و شهدای انقلاب را تحت عنایات و رهبری رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته) با همکاری دیگر قوا به منسه ظهور رسانده و بتواند بیش از پیش خدمات ارزنده ای را نسبت به مردم و انقلاب از خود نشان داده و مردم را هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار تر کند.

 

انشاءالله با عنایت خداوند سبحان نتیجه این تلاش و همت مردم کشور موجب اعتلای عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و سربلندی همیشگی مردم گردد./939/د102/ب

ارسال نظرات