۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۷۲۹۵۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد:

تشکیل 120 هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت در قم

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در تابستان امسال 120 پایگاه هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در استان تشکیل می‌شود.
حجت‌الاسلام عباس اسکندري
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از غنی‌ترین و تأثیرگذارترین طرح‌ها ذکر کرد و گفت: امسال این طرح با محوریت هیئات مذهبی و مساجد برگزار می‌شود.
وی آموزش‌های متنوع قرآن کریم، احکام و عقاید، حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، حجاب و عفاف، اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و پدافند غیرعامل را از موضوعات طرح اوقات فراغت ذکر کرد.
حجت‌الاسلام اسکندری اظهار داشت: برگزاری گفتمان دینی، جشنواره مسابقات و مقالات، وبلاگ نویسی، اردو و سرگرمی و استخر از دیگر برنامه‌های طرح اوقات فراغت است.
به گفته وی این طرح از اول تیرماه با ایجاد بیش از 120 پایگاه هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت در مساجد و حسینیه‌ها و مراکز برگزاری مراسم‌های هیئات مذهبی آغاز شده و تا 30 مرداد ماه ادامه خواهد داشت./907/د102/ی
ارسال نظرات