۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۷۳۰۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد؛

اختصاص شش قطعه زمین جهت احداث مدارس معارف اسلامی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از اختصاص 6 قطعه زمین برای احداث و 2 ساختمان برای راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در سطح استان خوزستان با هدف ترویج و نشر معارف اسلامی خبر داد.
حجت الاسلام محمد حسين بلک، مدير کل تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام محمدحسن بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اختصاص شش قطعه زمین جهت احداث و 2 ساختمان برای راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در استان خوزستان با هدف ترویج و نشر معارف اسلامی خبر داد.

وی ابراز داشت: این زمین ها برای احداث دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان های آبادان، خرمشهر، بهبهان، اهواز و شوشتر ویژه پسران و در شهرستان های بهبهان و امیدیه ویژه دختران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اختصاص ساختمان برای احداث مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تصریح کرد: ساختمان های تخصیص داده شده برای بازسازی و مرمت در شهرستان های ماهشهر و باغملک ویژه پسران است که آماده راه اندازی و احداث پروژه هستند.

حجت الاسلام بلک با تأکید بر این که گسترش مدارس علوم معاراف اسلامی صدرا در راستای ترویج فرهنگ اسلامی است، خاطرنشان کرد: در سال 92 مدارس علوم معارف اسلامی صدرا در شهرستان های ماهشهر و باغملک راه اندازی می شوند و شش قطعه زمین در شهرستان های آبادان، خرمشهر، بهبهان، امیدیه و اهواز آماده احداث است./9461/ت302/غ

ارسال نظرات