۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۷۳۳۴۹
امام جمعه موقت دامغان:

انتظار فرج حرکت به سمت اصلاح خود و گشایش امور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان گفت: امروز انتظار فرج آن است که به سمت اصلاح خود و به سوی گشایش در امور حرکت کنیم.
حجت الاسلام رستميان، امام جمعه موقت دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان، امام جمعه موقت دامغان شب گذشته در مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد امیرالمومنین (ع) این شهرستان گفت: امروز انتظار فرج آن است که به سمت اصلاح خود و به سوی گشایش در امور حرکت کنیم.

 مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) دامغان با اشاره به احادیث معصومین انتظار فرج را بهترین جهادها عنوان کرد و افزود: در بسیاری از روایات انتظار فرج را جهاد، عمل و یا عبادت عنوان کرده اند اما آن چه واضح است این است که در شرایط حاضر انتظار فرج با دست روی دست گذاردن تفاوت های بسیاری دارد.

 حجت الاسلام رستمیان، با قدردانی از فعالیت کم نظیر عاشقان فرهنگ مهدویت در برپایی جشن های میلاد حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: جلوه های بی بدیل عرض ارادت مردم این خطه به امام عصرشان در هر گوشه شهر و کشورمان پر رنگ تر و باشکوه تر از سالهای گذشته خود از مصادیق نزدیک شدن ظهور است که از آن در روایات به عنوان «برسر زبان افتادن بیش از پیش نام حضرت» یاد شده است.

وی گفت: جوانان باید این شور و نشاط را به معنویت، معرفت و شناخت تبدیل کنند و این جشن ها خود باعث شناخت وسیع‎تر و نزدیکی دلها به امام زمانمان می شود.

امام جمعه موقت دامغان نقطه آغاز فرج را حرکت مردم آزاده در مقابل ظلم دانست و تاکید کرد: تنگنایی که امروز بشر با آن روبروست خود کامگی ظالمان و مستکبران دنیا است. آنها برای رسیدن به مطامع دنیوی‎شان ستم را بر مردم نقاط مختلف دنیا تحمیل می کنند، باید در برابر زیاده خواهی دشمنان انسان و اسلام به پاخاست.

حجت الاسلام رستمیان هدف و حرکت انقلاب اسلامی را در مسیر فرج امام زمان (عج) برشمرد و گفت: همانگونه که رهبر کبیر انقلاب اسلامی بیان داشته بودند نهضت اسلامی ما نقطه شروع قیام و فرج حضرت ولی عصر (عج) و به لطف خدا زمینه ساز حکومت جهانی آن امام خواهد بود.

 وی از مسؤولان خواست خدمت به مردم را در سرلوحه اهداف و مقاصد خود قرار دهند و تصریح کرد: خدمت به این مردم ولایتمدار خدمت به رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) است، بکوشید تا تبعیض از جامعه رخت بربندد و عدالت در تمام سطوح و امور حکم فرما شود./938/پ203/ب 

ارسال نظرات