۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۷۳۷۲۴
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان:

شعر های معلمی روحیه رزمندگان را دوچندان می کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جعفری با بیان این که سروده های معلمی حماسی و انقلابی بودند، خاطر نشان کرد: شعر های معلمی روحیه رزمندگان را در جنگ دوچندان می کرد.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

 حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتو گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درگذشت حاج حبیب الله معلمی را به خانواده این مرحوم، مردم استان خوزستان و دوستداران فرهنگ و هنر و شعر آیینی تسلیت گفت.

این مقام مسؤول با بیان این که سروده های معلمی حماسی و انقلابی بودند، خاطر نشان کرد: شعر های حاج حبیب نقش بسیار تأثیرگذاری در تجدید روحیه رزمندگان و هشت سال دفاع مقدس داشت و روحیه رزمندگان را در جنگ دوچندان می کرد.

 معلمی با شعر های خود نقش مهمی در پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی داشت

حجت الاسلام جعفری با بیان این که معلمی با شعر های خود در پیروزی جنگ تحمیلی نقش مهمی داشت، خاطر نشان کرد: اگر چه تصویر این شاعر کمتر دیده شد اما اشعار زیبا و حماسی او در ذهن ملت ایران ماندگار ماند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که معلمی دلاوری های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی را به زبان شعر در آورد، ابراز داشت: حضور حاج حبیب الله در عرصه شعر و ذوق و توانایی او در این زمینه آثار ارزشمندی را از او به یادگار گذاشت.

 حجت الاسلام جعفری در پایان خاطر نشان کرد: معلمی در طول حیات خود بی هیچ ادعایی و بهره گیری از روحیه ای خستگی ناپذیر به تقویت روحیه رزمندگان در پشت جبهه ها پرداخت./9464/302/غ

ارسال نظرات