۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۷۶۵۸۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان برای ایجاد شور و نشاط معنوی در جوانان برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین، توجه دانش آموزان به خصوص نسل نوجوان و جوان به قرآن این کتاب آسمانی را در جامعه یادآور شد و گفت: اگر ارتباط با قرآن کمرنگ شود، نگاه و تفکر جوانان دچار انحراف می شود.
آيت الله باريک بين، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در دیدار دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کشور توجه دانش آموزان به خصوص نسل نوجوان و جوان به قرآن این کتاب آسمانی را در جامعه متذکر و یادآور شد: اگر ارتباط با قرآن کمرنگ شود، نگاه و تفکر جوانان دچار انحراف می شود.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: اگر جوانان ما با قرآن رابطه برقرار کنند همه مشکلات آنان حل می شود و به سعادت معنوی در زندگی خود خواهند رسید.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین ادامه داد: در جامعه اسلامی ما که هر روز از سوی دشمنان این نظام تهدید به جنگ فرهنگی و اقتصادی می شود، باید با برنامه ریزی های بلند مدت و رویکرد فرهنگی و دینی بتوانیم جوانانمان را در مقابله با هجمه های ویرانگر فرهنگی دشمنان بیمه کنیم.

 

امام جمعه قزوین تصریح کرد: بیشتر جوانان ما درد دین دارند و آرزو می کنند که فرهنگ قرآنی در جامعه در اولویت قرار گیرد و مورد توجه جدی کانون های خانواده و اجتماع باشد.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با تاکید بر نقش مهم انجمن های اسلامی دانش آموزان در کشور بیان داشت: با عنایت به شرایط ویژه کشور، جوانان در جامعه ایران نیازمند توجه بیشتری هستند و لازم است در راستای ارتقای سطح آگاهی جوانان و مشارکت این قشر، بیش از پیش تلاش کنیم.

 

آیت الله باریک بین نقش جوانان در آینده این کشور مهم برشمرد و بیان داشت: جوانان مظهر امید و نشاط در کشور هستند و مسؤولان باید به بهترین شکل مطالبات حقیقی نسل جوان با استعداد و خوش فکر ما را برآورده کنند.

 

امام جمعه قزوین به هوشیاری دانش آموزان در برابر توطئه های دشمنان پرداخت و افزود: مجموعه اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کشور و در این استان باید در کنار فراگیری کسب علم و دانش، خود را به وسیله تزکیه و اخلاق اسلامی واکسینه کند.

 

امام جمعه قزوین به نقش تاثیرگذار اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در کشور اشاره و یادآور شد: خوشبختانه این اتحادیه در کشور و در استان ما توانسته گام های ارزشمندی جهت رشد و تعالی دانش آموزان بردارد که جای تقدیر است.

 

حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کشور نیز در این دیدار در رابطه با فعالیت های این اتحادیه در کشور اظهار داشت: تقویت روح امید و جویندگی و پژوهندگی از عوامل و زمینه های موفقیت جوانان است و ما سعی داریم این روحیه خودباوری را بیش از پیش در بین جوانان افزایش دهیم تا شاهد رشد و شکوفایی این نسل باشیم./950/پ202/س

ارسال نظرات