۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۷۷۴۴۶

برپایی ایستگاه مشاوره ویژه جوانان در هفتمین نمایشگاه قرآن اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیر غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز به برپایی ایستگاه مشاوره ویژه جوانان و نوجوانان در این غرفه اشاره کرد و گفت: در این ایستگاه دو نفر از اساتید حوزه و دانشگاه به پاسخ گویی سؤالات مراجعان می پردازند.
مشاوره

فرحناز خضوعی، مدیر غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهداف راه اندازی این غرفه اظهار داشت: غرفه بنیاد شهید با هدف نشر ارزش های دفاع مقدس برپا شده است.

وی به طراحی صحنه های نمادین در نمایشگاه قرآن و عترت اهواز اشاره کرد و افزود: در ابتدای ورودی غرفه بنیاد شهید، صحنه نمادین و تلفیقی دفاع مقدس به همراه خاطرات و آثار پس از جنگ طراحی شده است.

خضوعی به برپایی ایستگاه مشاوره ویژه جوانان و نوجوانان در غرفه بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: در این ایستگاه دو نفر از اساتید حوزه و دانشگاه به پاسخ گویی سؤالات مراجعان می پردازند.

مدیر غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز بیان داشت: در ایستگاه مشاور بنیاد شهید حجج الاسلام والمسلمین سیاح و جوانمرد زاده به بحث و تبادل نظر با مخاطبان می پردازند.

وی به برگزاری مسابقه سوره فجر از سوی بنیاد شهید خوزستان در نمایشگاه قرآن اشاره کرد و گفت: بازدیدکنندگان با مراجعه به این غرفه واقع در طبقه دوم و پاسخ به سؤالات می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

خضوعی در ادامه تصریح کرد: به قید قرعه از میان پاسخ های صحبح همزمان با پانزدهم رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتی(ع) جوایزی اهدا می شود.

دو مرتبه ختم قرآن به نیت شهدا

وی به دو بار ختم قرآن به نیت شهدا در این غرفه اشاره کرد و گفت: 30 جزء قرآن در کارت های جداگانه قرار داده شده و مراجعان به صورت اختیاری یک جزء را جهت قرائت انتخاب می کنند.

مدیر غرفه امور بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز به بازدید خانواده های شهدا از این غرفه اشاره و تصریح کرد: گزارشی از فعالیت های قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در این غرفه به مراجعان داده می شود

خضوعی از برگزاری سومین یادواره شهید «محمدعلی دغاغله»، یادواره شهدای قرآنی خوزستان خبر داد و گفت: این یادواره به مناسبت گرامی داشت خدمات شهدای قرآنی در سوم مرداد ماه در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز برگزار می شود.

وی به ویژه برنامه های این یادواره اشاره و خاطرنشان کرد: سخنرانی حجت الاسلام سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، خاطره گویی از سوی همرزمان و برادر شهید دغاغله، اجرای تواشیح، مداحی و برگزاری نمایشگاه از مهم ترین برنامه های سومین یادواره شهدای قرآنی است.

عرضه کتاب با عنوان زندگی به سبک شهدا

خضوعی با اشاره به عرضه کتاب هایی با عنوان زندگی به سبک شهدا خاطرنشان کرد: کتاب های موجود در زمینه های گوناگون از جمله ابتکار، مسؤولیت شناسی، ورزش و صداقت از دیدگاه شهدا است./9464/ت302/ب

ارسال نظرات