۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۷۸۰۴۵

توزیع 600 جلد کتابچه با موضوع کرامات امام حسن در میان مبلغان خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از توزیع 600 جلد کتابچه اشعار و کرامات امام حسن مجتبی(ع) در میان مبلغان اعزامی استان خبر داد.
اعزام مبلغ، تبليغ
حجت الاسلام کوثری نیا، مسؤول امور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که این کتابچه ها از ابتدای ماه رمضان تاکنون در میان مبلغان توزیع شده است، گفت: هدف از توزیع این کتابچه ها قرار دادن منبع معتبر در اختیار مبلغان است.
وی افزود: اشعار و نکات ذکر شده در این کتابچه ها همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در میان مردم خوانده شد.
مسؤول امور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که جشن میلاد امام حسن(ع) به مدت دو روز در مساجد و هیأت های مذهبی استان برگزار می شود، گفت: برگزاری دو روزه این جشن فرصت بیشتری را برای تبلیغ کرامات و سخنان امام حسن مجتبی در اختیار مبلغان قرار می دهد.
حجت الاسلام کوثری نیا ادامه داد: همزمان با جشن میلاد امام حسن(ع) مسابقات کتبی با موضوع شخصیت امام حسن مجتبی در کلام پیامبراکرم(ص) نیز برای گروه های سنی مختلف در مساجد و هیأت های مذهبی برگزار شد.
وی یادآورشد: امسال بعضی از مساجد و هیأت های مذهبی خراسان جنوبی به صورت خودگران مراسم اعتکاف را برای مردم برگزار کرده و مبلغان در اجرای هرچه بهتر این مراسم به مدیران اجرایی این مراسم در اجرای برنامه های فرهنگی کمک خواهند کرد./9313/ت303/پ
ارسال نظرات