۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۷۸۱۶۵

مسیر راهپیمایی روز قدس در اهواز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مسیر راهپیمایی روز قدس در اهواز را اعلام کرد.
حجت الاسلام سعيد جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز به زمان و مکان برگزاری راهپیمایی روز قدس در اهواز اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی یازدهم مرداد ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت 11 صبح از محل مسجد آیت الله جزایری آغاز و به سمت چهار راه امام خمینی (ره)، چهار راه آبادان ادامه و در محل مصلی مهدیه امام خمینی(ره) به پایان می رسد.

وی با بیان این که راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از 60 نقطه استان خوزستان برگزار می شود، اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سخنران این مراسم خواهد بود.

حجت الاسلام جعفری رژیم غاصب صهیونیستی را مشکل ملت های آزادیخواه جهان دانست و افزود: روز جهانی قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام پیرامون مسأله فلسطین است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تقبیح سکوت کشورهای عربی پیرامون جنایت های رژیم صهیونیستی و سلفی های مزدور اسرائیل خاطر نشان کرد: اسرائیل در ابتدا به لبنان و سپس به غزه حمله کرد تا بتواند مقاومت را شکست دهد اما تلاش های آن ها راه به جایی نبرد.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که سلفی های تکفیری با حمایت رژیم غاصب اسرائیل، سوریه را مورد تهاجم قرار دادند، اظهار داشت: هدف اصلی دشمن فشار بر مقاومت اسلامی و ضربه زدن به کشور های اسلامی است.

وی به ویژه برنامه های روز قدس در اهواز اشاره کرد و گفت: اجرای مسابقه ساخت عروسک های ضد استکبار، برپایی ایستگاه گریم با محوریت طراحی شعار های ملی، حضور اقشار گوناگون با لباس های محلی، پرواز بالگرد در مسیر راهپیمایی از برنامه های روز جهانی قدس در خوزستان است./9464/پ202/غ

ارسال نظرات