۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۸۰۰۰۸
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات:

تفکر و خط مشی سیاسی وزرای پیشنهادی باید با نظام مطابقت داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خانه ملت نوع نگاه و تفکر و سیاسی کابینه پیشنهادی را یکی از مسائل مورد توجه نمایندگان در دادن رأی اعتماد به آنها دانست و گفت: خط مشی سیاسی افراد باید مطابق با نظام جمهوری اسلامی باشد.
عبدالوحيد فياضي، نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس عبدالوحيد فياضي، نماينده مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي عبدالوحيد فياضي، نماينده مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي

عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تفکر و خط مشی سیاسی وزاری پیشنهادی را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: باید دید روش، تفکر، نگاه و رفتار این افراد تا چه اندازه با معیارهایی که در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی نیازمند است، مطابقت دارد.

وی با بیان این که وزاری معرفی شده عمدتا دارای ویژگی های مورد نظر هستند، گفت: البته بخشی از آنها ممکن است این شرایط را نداشته باشند؛ رأی اعتماد یا عدم آن مشخص کننده این مطلب است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات تخصص وزاری پیشنهادی را مهم خواند و افزود: همچنین تجربه و توانمندی افراد نیز بسیار مهم است و این با تحقیقات و گفت و گو با آنها مشخص خواهد شد.

فیاضی توانمندی و کارآمدی افراد را از جمله مسائل مورد توجه نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: اشراف فرد به مسائل حوزه سازمانی وزارت خانه ای که به وی پیشنهاد شده نیز بسیار مهم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نمایندگان کارنامه کاری وزرای پیشنهادی را به دقت بررسی می کنند، ابراز داشت: باید دید این افراد میزان موفقیت شان در حوزه هایی که کار کرده اند تا چه اندازه است، همچنین برنامه ای که ارائه می دهند نیز در تصمیم گیری ما بسیار نقش دارد./928/ت302/ج

ارسال نظرات