۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۸۱۲۴۶
در رادیو معارف؛

نقش اسباب‌بازی در تربیت کودکان بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ برنامه زنده صبحگاهی «خانه مهر» در پایان این هفته به موضوع نقش اسباب‌بازی در تربیت کودکان می‌پردازد.
نقش اسباب‌بازي در تربيت كودكان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برنامه زنده صبحگاهی «خانه مهر» در هفته پایانی مرداد ماه به موضوع نقش اسباب‌بازی در تربیت کودکان و آسیب شناسی اسباب‌بازی‌های خارجی و تأثیرات نامطلوب آن در کودکان می‌پردازد.
در این برنامه حجت‌الاسلام سیدهادی عظیمی، کارشناس حوزه فرهنگ و مسائل خانواده، تأثیر بازی در تکوین شخصیت کودکان، تأثیر اسباب‌بازی‌های وارداتی و عروسک‌ها بر تربیت کودکان، چه نکاتی باید در خرید اسباب‌بازی برای کودکان رعایت شود؟ ویژگی‌های اسباب‌بازی خوب، تهاجم به فرهنگ‌ها از طریق اسباب‌بازی کودکان، نقش بعد آموزشی اسباب‌بازی‌ها در تربیت را بررسی و تبیین می‌کند.
گزارش‌ مردمی و بخش سلامت در خانواده با کارشناسی مهدی میرغضنفری کارشناس و پژوهشگر طب اسلامی از دیگر بخش‌های پر طرفدار این برنامه است.
برنامه زنده صبحگاهی «خانه مهر» کاری از گروه معارف و اجتماع به سردبیری و تهیه‌کنندگی اعظم ایرانی و اجرای محبوبه شیرعلی روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته از ساعت 9 صبح از رادیو معارف تقدیم معارف‌جویان و شنوندگان فرهیخته این رادیو می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مباحث پخش شده این برنامه به صفحه اختصاصی برنامه «خانه مهر» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ی
ارسال نظرات