۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۸۲۵۶۲
مدیر حوزه علمیه لرستان:

ترویج سیره امام صادق بیمه کننده جوانان را برابر گروه های انحرافی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت اشاعه فرهنگ سیره امام صادق(ع) در جامعه بیان داشت: سرمایه گذارى معنوى براى نسل جوان ضروری است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار داشت: اشاعه سیره و منش ائمه جوانان را در برابر گروه های منحرف جامعه ایمن می کند.

وی با بیان این‎که عصر امام صادق(ع) عصر شکوفایی دانش، فقه، کلام، مناظره، حدیث و روایت بود، تصریح کرد: امام صادق(ع) به تحصیل علم و دانش اهمیت می دادند که این مسدله برای دوران کنونی ما مسأله ای بسیار ضروری است.

استاد حوزه علمیه لرستان با اشاره به نگاه مهربان امام صادق(ع) به جوانان بیان داشت: نوجوانان و جوانان، قلبى پاک، روحى حساس و دلى نازک و عاطفى دارد؛ پس در برخورد با او باید راه نرمى و ملایمت را پیش گرفت.

وی با اشاره به عظمت، جلال و هیبت امام صادق(ع) ابراز داشت: امام صادق(ع) منبع فیض بودند و مردم از گوشه و کنار کشورهای اسلامی به خدمت آن حضرت می آمدند تا از مجلس درس ایشان فیض گیرند.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به سخنان امام جعفر صادق(ع) ابراز داشت: جوانان و نوجوانان در هر جامعه‏ اى گنجینه‏ هاى سرشارى هستند که مربیان و متولیان باید براى آنان سرمایه گذارى شایسته انجام دهند و این گروه فعال و پرشور را با رفتار حکیمانه، تکریم شخصیت و احترام به نیازها، به اهداف مطلوب و ایده ‏آل خود هدایت کنند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به مسؤولیت خانواده ها و جامعه در هدایت جوانان به سوى نیکی ها، زیبایى‏ها و اخلاق پسندیده اظهار داشت: جوانان باید در راستای کسب علم و کمال و رساندن خود به قله های دانش، توجه به خدا و معنویت تلاش کنند./9451/ت302/غ

ارسال نظرات