۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۸۳۵۱۲
مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم:

ترویج سبک زندگی اسلامی محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم، ترویج سبک زندگی اسلامی با الهام از سبک زندگی ائمه اطهار(ع) و بزرگان دینی کشور را اولویت اصلی فعالیت‌های فرهنگی در این مجتمع عنوان کرد.
حجت‌الاسلام عبدالعلي غلامي، مدير مجتمع فرهنگي، تبليغي نور
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عبدالعلی غلامی، مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم گفت: مقام معظم رهبری در سفر سال 89 به استان قم فرمودند که «منطقه نیروگاه با تمام محرومیت‌هایی که دارد مردم آنجا جزو مشتاق‌ترین و علاقه‌مندترین مردم در جهت انقلاب و آرمان‌های انقلاب هستند، باید با رویکرد امور رفاهی، بهداشتی، علمی و آموزشی فکر اساسی برای این محلات شود».
وی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، ما برنامه‌هایی را در چند محور دسته بندی و در این مجتمع برگزار کردیم که از جمله فعالیت‌ها برگزاری سلسه همایش‌های سبک زندگی اسلامی به مناسبت‌های شهادت و وفات اهل‌بیت(ع) برای کانون‌های فرهنگی مساجد، ائمه جماعات و خانواده‌های منطقه نیروگاه است.
مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان هفت سلسله همایش سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی قرآنی برگزار شد، همچنین در نیمه ماه مبارک رمضان همایش کریمه اهل‌بیت و شب‌های مجتبایی با سه محور اخلاق امام حسن(ع)، سیره تاریخی و سیره سیاسی امام حسن(ع) و به مناسبت عید سعید فطر، جشن شکرانه بندگی برگزار شد.
حجت‌الاسلام غلامی تصریح کرد: در بحث ورزش با دو محور مدرسه شنا و تیم شنا با در نظرگرفتن بعد علمی و فرهنگی در کنار تربیت بدنی، جلساتی برای خواهران و برادران برگزار کردیم که شناگران شرکت کننده از قهرمانان جهانی، کشوری و استانی هستند.
وی تصریح کرد: امسال دوره‌های تربیت فرزند را برای مادران برگزار کردیم و دوره‌های دیگری را نیز تدارک دیده ایم.
مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم اظهار داشت: تلاش ما این است که این مجتمع برای پذیرایی اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و مؤسسات فرهنگی تبدیل به یک زائرسرا شود، چرا که برای زائران کریمه اهل بیت(س) نیز برنامه‌های فرهنگی خوبی را تدارک دیده‌ایم./907/د102/ی
ارسال نظرات