۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۸۴۰۴۷
اﻣﺎم ﺟﻤﻌﻪ ﻣﻮﻗﺖ ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎه:

ولایتمداری تنها راه ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه چنگ زدن به ریسمان ولایت تنها راه ایستادگی در برابر توطئه دشمنان است از ولایتمداری به عنوان مهم‌ترین عامل بصیرت مسلمانان نام برد.
نماز جمعه

ﺑﻪ ﮔﺰارش خبرنگار ﺧﺒﺮﮔﺰاری رسا در کرمانشاه، ﺣﺠﺖاﻻﺳﻼم ﻣﺤﻤﺪ ﺣﺠﺘﯽ امام جمعه موقت کرمانشاه، در ﺧﻄﺒﻪھﺎی ﻧﻤﺎز ﻋﺒﺎدی ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺟﻤﻌﻪ این شهر اﻇﮫﺎر داﺷﺖ: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به رویارویی عمیق اسلام با مبانی غرب از همه تحلیل گران، روحانیان، سیاسیون کشور و دست اندرکاران دیپلماسی خارجی خواستند با نگرش واقع بینانه مسائل روز را تحلیل و بررسی کنند.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این دﯾﺪار ﻧﻤﺎز ﺟﻤﻌﻪ را ﯾﮏ ﺷﺒﮑﻪ ﻣﮫﻢ و ارزﺷﻤﻨﺪ دﯾﻨﯽ، ﻣﺮدﻣﯽ و ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ داﻧﺴﺘﻨﺪ و رضایت خود را از عملکرد این تریبون دینی اعلام داشتند.


امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: در بسیاری از مواقع دشمن برای ضربه زدن به اسلام با لباس دین وارد میدان می شود تا با تفرقه افکنی و بر هم زدن وحدت ممالک اسلامی، تیشه به ریشه اسلام بزند.


حجت الاسلام حجتی تصریح کرد: منافقان در لباس تقوا به دنبال بر هم زدن وحدت جوامع اسلامی هستند و گاهی اوقات در لباس شیعه از طریق رسانه های صهیونیستی، انگلیسی و آمریکایی به اختلافات مذهبی دامن می زنند که به طور قطع اینها از شیعه دور هستند.


وی ﺧﺎﻃﺮﻧﺸﺎن ﮐﺮد: ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ دﺷﻤﻦ ﺑﺮای رﺳﯿﺪن ﺑﻪ اھﺪاف ﺷﻮم ﺧﻮد از طریق فعالیت های دینی عمل کند کارهایی نظیر ﭼﺎپ ﮐﺘﺎب، ﺳﺎﺧﺘﻦ ﻣﺴﺠﺪ و مانند آن، اﻣﺎ ھﺪﻓﯽ ﺟﺰ ﺗﻔﺮﻗﻪاﻓﮑﻨﯽ ﻧﺪارد.


حجت الاسلام حجتی افزود: چنگ زدن به ریسمان ولایت تنها راه ایستادگی در برابر توطئه دشمنان است و ولایتمداری عامل بصیرت، عزت و اقتدار مسلمانان می باشد.


خطیب جمعه کرمانشاه تأکید کرد: ﻣﺴﺘﮑﺒﺮان ﺑﻪ ﺑﮫﺎﻧﻪ ﺣﻘﻮق ﺑﺸﺮ دﺳﺖ ﺑﻪ هر ﺟﻨﺎﯾتی ﻣﯽزﻧﻨﺪ ﮐﻪ در تضاد با احکام الهی است، اﻟﺒﺘﻪ ﻣﻠﺖ اﯾﺮان ھﻮﺷﯿﺎر اﺳﺖ و در ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻋﺮﺻﻪھﺎ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮت و وﻻﯾﺖﻣﺪاری در ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺗﻮﻃﺌﻪھﺎی دﺷﻤﻦ اﯾﺴﺘﺎده اﺳﺖ.


وی به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) اشاره کرد و گفت: دختران مسلمان باید از وقار و حیای بانوان بزرگوار اسلام نظیر حضرت معصومه(س) پیروی کنند چرا که سعادت حقیقی و رستگاری در سیره اهل بیت(ع) است.


خطیب موقت جمعه کرمانشاه دهه کرامت را بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد و گفت: امام رضا(ع) بسیاری از خردمندان پس از خود را با علم امامت سیراب کرده است و امروز نیز راه فلاحت و رستگاری ترویج و حرکت در مسیر رضوی است./967/پ202/ی

ارسال نظرات