۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۸۴۴۸۷
امام جمعه خرم آباد:

خدمت به مردم عبادت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرم آباد گفت: در فرهنگ اسلامی خدمتگزاری به مردم چه مادی یا معنوی یکی از عبادت های پر اهمیت است.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، پیش از ظهر امروز، در دیدار رییس و اعضای هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: امروز اسلام توانسته همزمان با پیشرفت و توسعه در جهت خدمت رسانی به مردم موفق عمل کند.

امام جمعه خرم آباد با بیان شرایط حساسی که امروز انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی دارد، ابراز داشت: امروز نظام ما به عنوان الگویی کار آمد به جهان معرفی شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب در اجلاس سراسری نماز در راستای خدمتگزاری به مردم ابراز داشت: باید در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به دنبال خدمت بی منت باشیم.

استاد عالی حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت تلاش روز افزون مسؤولان برای خدمت رسانی به مردم بیان داشت: در حکومت اسلامی مسؤولان باید خود را خدمت گزاران به مردم دانسته و در جهت برطرف کردن مشکلات آنها تلاش کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی لرستان در ادامه با تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) تأکید کرد: باید سیره ائمه(ع) را چراغ راه خود قرار دهیم.

وی با اشاره به توصیه‏های حضرت امام خمینی(ره) که همواره مردم را به خدمت صادقانه برای نظام اسلامی و  دولت مردان را به خدمت هر چه بیش‏تر به توده‏های مردم فرا می‏خواندند، ابراز داشت: همه مردم باید در انقلاب اسلامی خدمتگزار باشند.

گفتنی است، در ادامه این دیدار اردشیر شیخ آزادی، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، موفقیت نماینده ولی فقیه در توسعه فرهنگ ناب اسلامی را تبریک گفت و بیان داشت: کسب امام جمعه موفق کشور افتخار بزرگی برای لرستان است و تأثیرات بسزایی در پیشرفت و آبادانی استان لرستان دارد./9451/پ203/غ

ارسال نظرات