۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۸۴۷۶۰
توصیه آیت الله موسوی اردبیلی به وزیر اطلاعات:

افرادی را برای مسؤولیت انتخاب کنید که به فکر سوء استفاده از قدرت نباشند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار وزیر اطلاعات خطاب به وی تاکید کرد: افرادی که به عنوان مسئول و همکار انتخاب می‎کنید افراد صالح و فهیمی باشند که در خدمت مردم باشند و به فکر سوء‌استفاده از قدرت و جایگاه خود نباشند.
آيت الله موسوي اردبيلي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علوی در دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی گزارشی در مورد اقدامات در دست اقدام و برنامه‎های آینده این وزارتخانه ارائه کرد.

 

در ادامه حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی با مهم توصیف کردن جایگاه وزارت اطلاعات گفت: وزارتخانه تحت امر شما وزارتخانه‌ای مهم است که اکثر نیروهای آن نیروهای خوب و متعهدی هستند که از مزیت‎های این دستگاه است.

 

وی افزود: به همین اندازه که وزارتخانه اطلاعات مهم و قابل توجه است، مسئولیت شما سنگین و کار شما حساس است و شما باید با کمال دقت این مسئولیت را انجام دهید؛ به این معنا که در کنار انجام مسئولیت، مراقب باشید موجبات تضییع حق افراد فراهم نشود، چون ممکن است با یک گزارش چند کلمه‎ای شما که دقت کافی در آن نشده است فرد یا افرادی تا سال‎ها دچار خسران و زیان شوند.

 

استاد حوزه علمیه قم گفت: سعی شما بر این باشد کاری کنید مردم شما را خادم و دلسوز خود بدانند نه محل مچ‎گیری و ایجاد مزاحمت.

 

وی بیان کرد: افرادی که به عنوان مسئول و همکار انتخاب می‎کنید افراد صالح و فهیمی باشند که در خدمت مردم باشند و به فکر سوء‌استفاده از قدرت و جایگاه خود نباشند.

 

حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی بیان داشت: البته وزارت اطلاعات وقتی می‎تواند به وظیفه خود به نحو احسن عمل کند که مستقل تصمیم بگیرد و در کارهای مربوطه به نحوی باشد که از موازی کاری دیگر دستگاه‎ها مصون بماند.

 

وی ‎گفت: وزارتخانه شما و دولت فعلی وارث مشکلات فراوانی است که امیدوارم با تکیه بر خدا و با تدبیر لازم، کارها را اصلاح کرده و به پیش ببرید./971/د102/ج

ارسال نظرات