۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۸۴۸۷۷
نماینده آمل در مجلس:

فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز ایستادگی در برابر تحریم‌ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس،گفت: فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز ایستادگی و مقاومت ارزنده ملت ایران در برابر تحریم های دشمنان است.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس،گفت: فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز ایستادگی و مقاومت ارزنده ملت ایران در برابر تحریم های دشمنان است.

 

وی با اشاره به این که ایثارگری های شهدا و جانبازان، دشمنان را در برابر حماسه سازان دفاع مقدس شکست خورده قلمداد کرد، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم همیشه در صحنه خود در بیش از سه دهه تاکنون در برابر همه نوع تحریم وتهدید دنیای غرب ایستادگی کرده و هیچ گاه تن به ذلت نخواهد داد.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که مساله دفاع مقدس یک افتخار بزرگ برای ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: این دلاورمردی ها و رشادت ها در تاریخ بزرگ انقلاب اسلامی به یادگار خواهد ماند.

 

یوسفیان ملا، ادامه داد: هم اکنون به برکت ایستادگی و همت آزادگان سرافراز و جانبازان و ایثارگران و رشادتهای شهدا، ایران اسلامی در اوج اقتدار و پیشرفت بوده و این بالاترین قدرت بازدارندگی است.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس، گفت: در همه روستاهای کشور، شهرهای کوچک و بزرگ از حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان متبرک بوده و این مهم یک افتخار بزرگ برای ایران اسلامی است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود.

 

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان این که اقتدار فعلی کشور متاثر از رشادت های ارزنده رزمندگان است، اظهار داشت: ابعاد تلاش های ارزنده حماسه سازان دفاع مقدس باید برای همگان به نحو ارزنده ای تبیین شود./950/ت303/ج

ارسال نظرات