۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۸۵۵۲۶

غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا از سوی اصحاب رسانه قم

خبرگزاری رسا ـ جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان قم همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدای شیخان، مزار افتخار آفرینان جاوید دفاع مقدس را غبار روبی و عطر افشانی کردند.
غبار روبي و عطر افشاني قبور شهدا توسط اصحاب رسانه قم غبار روبي و عطر افشاني قبور شهدا توسط اصحاب رسانه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم همزمان با هفته دفاع مقدس در گلزار شهدا حضور یافته و یاد و خاطره افتخار آفرینان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.


بر اساس این گزارش، اصحاب رسانه استان به همراه بسیج رسانه قم، فرماندهان سپاه، پایگاه های مقاومت و شماری از مسؤولان استان با حضور در گلزار شهدای شیخان و ذکر فاتحه و نثار گل یاد حماسه آفرینان جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.


حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و خبرنگاران این رسانه حوزوی نیز با حضور در گلزار شهدا مزار آنان را عطر افشانی و با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.


در این مراسم اسماعیلی‌طبا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سخنانی بر ضرورت ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت تاکید کرد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با تاکید بر این که امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند فرهنگ جهاد و شهادت در عرصه های مختلف است، رسالت اصحاب رسانه و خبرنگاران در این راستا را زینبی توصیف کرد.


وی اصحاب رسانه را در خط مقدم دفاع از این فرهنگ دانست و حضور آنان در گلزار شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس را نشانه قدرشناسی و اهتمام آنان به ترویج این فرهنگ در جامعه ارزیابی کرد.

 

اسماعیلی طبا شهدا را قهرمانان همیشه جاویدان ملت ایران دانست و بر ضرورت پیروی از راه آنان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کرد./924/پ202/ج

ارسال نظرات