۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۸۵۸۳۸
نماینده مجلس:

حل همه اختلافات ایران و آمریکا با مذاکره امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با تاکید بر این که حل همه اختلافات ایران و آمریکا با مذاکره امکان پذیر نیست، گفت: این طور نیست که در مذاکره با آمریکا همه مسائل چون فلسطین حل شود و آنها حزب الله را تروریست دانسته و ما آنان را مدافع می دانیم.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که ما در صحنه سیاست مسائل عاطفی نداریم، گفت: ما باید از نقطه ای شروع می کردیم و هر چیزی که در جهت عزت و عظمت نظام باشد از آن استقبال کنیم.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با تاکید بر این که گفت و گوی تلفنی روسای جمهور ایران و آمریکا یک آغاز و کنش سیاسی بوده که منتظر واکنش بعدی است، بیان داشت: همه چارچوب ها و خطوط قرمز هر دو کشور را طرف ها می دانند که اگر بسته پیشنهادی با رعایت خطوط قرمز باشد به طور یقین نتیجه خواهد داد.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به این که آمریکایی ها می دانند ما هرگز با رژِیم غاصب صهیونیستی صلح و رابطه ای نخواهیم داشت، افزود: اگر آمریکا بیاید در بسته پیشنهادی بگوید ایران باید با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار کند نشان خواهد داد که آمریکایی ها می خواهند قضایا را به هم بزنند.

 

وی با بیان این که برای ایران تا آخرین خط تحریم ها رفته و گفتند گزینه نظامی روی میز است، بیان داشت: مجازاتی که آن ها برای ما قائل شدند متناسب با جرم فرضی آنان نیست.

 

یوسفیان ملا ادامه داد: غرب باید در این مسأله واقع بین بوده و تحریم ها را به سطوح پایینی بکشاند که اگر بمب می ساختیم معلوم نبود چه کاری می کردند.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با تاکید بر این که حل همه اختلافات ایران و آمریکا با مذاکره امکان پذیر نیست، گفت: این طور نیست که در مذاکره با آمریکا همه مسائل چون فلسطین حل شود و آنها حزب الله را تروریست دانسته و ما آنان را مدافع می دانیم.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس، گفت: ما و آمریکا نمی توانیم همه اختلافات خود را حل کنیم ولی بعضی از موارد چون رفع تحریم ها و مسائل اقتصادی قابل حل است./950/ت303/ج

ارسال نظرات