۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۸۶۶۸۵
فرمانده نیروی انتظامی قم:

جرائم محدوده‌های سنی و جنسیتی را در نوردیده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان این‌که امروز شگردهای جرم بسیار متنوع‌تر از گذشته است،‌ گفت: امروز جرائم محدوده‌های سنی و جنسیتی را در نوردیده است.
مجتبايي فرمانده انتظامي قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی قم سه شنبه شب در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی، با بیان این‌که شعار هفته نیروی انتظامی، اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی، است، گفت: امیدواریم با این حرکتی که پلیس شروع کرده بتواند به مردم خدمت کرده و به جایگاه واقعی خود برسد.
 
وی با اشاره به توجه پلیس به اقتدار درونی و بیرونی خود، ابراز کرد: اقتدار درونی مربوط به جنبه‌های فردی، اخلاقی و معنوی است و هرچه پلیس  از نظر اعتقادی قوی تر و از نظر ایمانی، روحیات و اخلاقیات در درجه بالاتری قرار داشته باشد مقتدر تر می‌شود.
 
فرمانده نیروی انتظامی قم ادامه داد: پلیس در بخش بیرونی هرچه اقتدار، سرعت و قدرت رسیدگی داشته باشد و بتواند به خوبی اعتماد مردم را جلب کند موفق تر است.
 
مجتبایی با اشاره به اهمیت اقتدار درونی در میان نیروهای پلیس، گفت:‌ ایمان، اعتقاد و بصیرت نیروهای پلیس باید در حد بالایی باشد، چون به هر اندازه که پلیس به موفقیت‌های بیرونی برسد اما در بخش درونی توفیقی به دست نیاورد زودگذر است.
 
وی روز آمدی پلیس را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: روز آمدی پلیس یعنی این‌که پیشرفته تر شویم تا مشکلات موجود در جامعه را به خوبی حل کنیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان قم در ادامه با بیان این‌که امروز شگردهای جرم بسیار متنوع‌تر از گذشته است،‌ گفت: امروز جرائم محدوده‌های سنی و جنسیتی را در نوردیده است.
 
مجتبایی با اشاره به این که امروز مواد مخدر صنعتی در همه جا ورود پیدا کرده است، ابراز داشت: سن مجرمین رو به کاهش است و برخی از نوجوانان جرم‌های پیچیده‌ای را مرتکب می‌شوند.
 
وی در پایان بر ضرورت استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید در پیشبرد امور پلیس تأکید کرد و گفت:‌ پلیس همیشه از مراجع تقلید روحیه می‌گیرد تا بتواند به خوبی به مردم و روحانیت خدمت کند./927/پ203/ج
ارسال نظرات