۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۸۸۵۴۵
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

13 آبان روز تجلی آزادگی و غیرت انقلابی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که یوم الله 13 آبان روز تجلی دوباره آزادگی و غیرت ملت مسلمان ایران است، گفت: حوزه‌های علمیه لرستان همگام با امت اسلامی دراین روز شرکت می کنند.
راهپيمايي

حجت الاسلام محمد رضا مبلغی، مدیرحوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که نباید این راهپیمایی را به مدارس استان محدود کنیم، گفت: در این مراسم باید همه اقشار مردم شرکت کنند.

وی بیان داشت: حوزه‌های علمیه نیز همگام با امت اسلامی که در روز 13 آبان یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند، با حضور در این راهپیمایی به موج خروشان میلیون‌ها مسلمان و آزاده که ندای آزادی برآورده‌اند، خواهد پیوست.

مدیر حوزه های علمیه لرستان افزود: 13 آبان سالروز به‌ خاک‌ و خون‌ کشیده‌ شدن‌ نونهالان‌ اسلام‌ به‌ جرم‌ آزادی‌ خواهی‌ و امام‌ دوستی‌، سالروز فتح‌ لانه‌ جاسوسی‌ آمریکا به دست‌ جمعی‌ از دانشجویان‌ غیور اسلام است‌.

حجت الاسلام مبلغی ابرازداشت: تقارن این ایام با اتفاقات اخیر سیاسی و با توجه به مباحث مهم رهبر معظم انقلاب پیرامون عدم اعتماد به مستکبران، از دیگر ابعاد اهمیت این روز است.

وی با اشاره به حضور پرشور آحاد مردم در مراسم 13 آبان،  گفت:  تقارن روز 13 آبان امسال با فرا رسیدن ماه محرم  می تواند پیوند دیانت با سیاست را در اسلام بیش از پیش مشخص کند.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که امروز تهاجم بسیار سنگین فرهنگی ما را وادار به دفاع کرده، افزود: روحانیان و مبلغان این ضرورت را کاملا می دانند و لزوم حضورشان را احساس می کنند.

وی یاد آور شد: امروز نیز روحانیان چون دیدبان هایی تیز بین در عرصه دفاع از ارزش های دینی تلاش می کنند تا در سنگر تبلیغ و ترویج اندیشه های ناب اسلامی حضور پر رنگی داشته باشند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان در پایان با بیان این که امروزه شکل جنگ عوض شده است، خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمانی باید تلاش کرد، روحانیان  باید در قالب های گوناگون آماده دفاع از دین و میهن خود باشند./9451ت302/ب

 

ارسال نظرات