۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۸۸۸۰۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان:

مشکلات ما با آمریکا با مذاکره حل نمی شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان با بیان این‌که نبرد نهایی ما با آمریکا و صهیونیست‌ها است، گفت: مشکلات ما با آمریکا با مذاکره حل نمی شود و آنچه که مشکل ما را با استکبار جهانی حل می‌کند مبارزه و نبرد است.
حجت‌الاسلام تويسرکاني مسؤول نمايندگي ولي فقيه در بسيج مستضعفان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان، در مراسم تجلیل از برگزار کنندگان نمایش واقعه غدیر که پیش از ظهر امروز در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با بیان این که در طول تاریخ پیامبران الهی با سه مسأله کتمان، بدعت و انحراف مواجه بودند، گفت: هدف این سه راهبرد نابودی دین بود و پیامبران الهی راه سختی را در مقابله با این افکار داشتند.
وی با اشاره به آیه «إِنَّ الَّذِینَ یَکْتُمُونَ مَا أَنزَلْنَا مِنَ الْبَیِّنَاتِ وَالْهُدَى‏ مِن بَعْدِ مَا بَیَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِی الْکِتَابِ أُولئِکَ یَلْعَنُهُمُ اللّهُ وَیَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ»، غدیر را یکی از بیّنات خواند و ابراز کرد: هیچ حادثه‌ای در تاریخ به بیّن بودن غدیر وجود ندارد و در این آیه خداوند کتمان کنندگان بیّنات را به لعنت خود و لعنت لعنت کنندگان وا می‌گذارد.
حجت‌الاسلام تویسرکانی پیوند خوردن هنر با حقیقت دین را یکی از بهترین راه‌ها برای ماندگاری دین ذکر کرد و اظهار داشت: نمایش واقعه غدیر پیوند یک حقیقت نورانی تاریخی با هنر بود.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اهمیت هنر در جهت ماندگاری حقایق دین، خاطرنشان کرد: هر چیزی با هنر پیوند بخورد ماندگار می‌شود؛ علامه امینی در کتاب الغدیر از اشعار فراوانی برای ماندگاری مسأله امامت و ولایت حضرت علی(ع) استفاده کرد.
وی با تأکید بر این‌که به کارهای هنری باید بیش از گذشته بها داده شود، گفت: امروز دشمنان با استفاده از ابزار هنر در پی ماندگاری افکار و اعتقادات هستند.
حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که تأثیرگذاری یک نمایش بالاتر از چهل سخنرانی است، ابراز کرد: غدیر یکی از حقیقت‌های مسلم تاریخی است که با هنر می‌توان آنرا به همه معرفی کرد.
وی با بیان این‌که نمایش واقعه غدیر از شهر مقدس قم و از سال 89 آغاز شد، اظهار کرد: امروز این نمایش بزرگ در بیش از صد شهر ایران برگزار می‌شود که تأثیرات فراوانی در مردم دارد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان در ادامه 13 آبان را روز استکبار ستیزی ملت ایران خواند و افزود: متأسفانه ما برای زشتی چهره آمریکا از هنر به خوبی استفاده نکرده‌ایم در صورتی که با هنر می‌توانیم چهره واقعی آمریکا را به جهانیان معرفی کنیم.
وی با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان، گفت: رهبری فرمودند؛ بیش از 30 سال پش جوانان ما سفارت آمریکا را گرفتند و آنرا لانه جاسوسی نامیدند و امروز دنیا متوجه شده که سفارت آمریکا لانه جاسوسی است؛ این امر نشان می‌دهد جوانان ما سی سال جلوتر از مردم جهان هستند.
حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان این‌که نبرد نهایی ما با آمریکا و صهیونیست‌ها است، تأکید کرد: با مذاکره مشکلات ما حل نمی شود، آنچه که مشکل ما را با استکبار جهانی حل می‌کند مبارزه و نبرد است و ما باید خود را برای نبرد نهایی آماده کنیم، هرچند اقدامات دیپلماتیک نیز باید انجام شود./927/پ202/ج
ارسال نظرات