۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۸۹۴۳۴
نمایده ولی فقیه در هرمزگان:

اوباما در اسارت صهیونیست‌ها است/ رهبری نسبت به انحرافات با هیچ کس تعارف ندارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به رفتارهای متناقض آمریکایی‌ها، آنها را غیر قابل اعتماد دانست و گفت: چه در مذاکرات پیروز شویم و چه بر حسب ظاهر پیروز نشویم، موفقیت از آن ما است چون صدای صلح خواهی ما به گوش جهانیان می‌رسد.
حجت الاسلام والمسلمين غلامعلي نعيم آبادي، نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان حجت الاسلام والمسلمين غلامعلي نعيم آبادي، نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بر ضرورت اتحاد و همدلی برای حل مشکلات کشور تأکید کرد و گفت:‌ اختلاف سبب خوشحالی دشمن می‌شود و از طرف دیگر برای کسانی که می‌خواهند در عرصه سیاسی مشکلات کشور را حل کنند دلهره ایجاد می‌کند.
وی با اشاره به فرمایش اخیر رهبری در زمینه مذاکره با غرب، ابراز کرد: تیم دیپلماسی ما فرزندان ملت و نیازمند پشتوانه قوی ملت در مذاکرات هستند.
امام جمعه بندر عباس با بیان این‌که امروز یکی از حساس‌ترین مقاطع زمانی را پشت سر می‌گذاریم، اظهار داشت: عقل و شرع در چنین شرایطی حکم به یکپارچگی و اتحاد می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان رهبری را چشم بیدار نظام اسلامی دانست و افزود: اگر انحرافی در حرکت کلی نظام باشد قطعا رهبری تذکر می‌دهند و با کسی تعارف ندارند؛ در چنین شرایطی همه باید چشم به رهنمودهای رهبری بدوزیم و امیدواریم این مرحله با هدایت‌های ایشان به خوبی پیش رود.
حجت‌الاسلام والمسلمین نعیم آبادی با تأکید بر این‌که کشوری نیست که در طول تاریخ آمریکا از شیطنت‌ها و دخالت‌های این کشور در امان بوده باشد، افزود: حوادث اخیر نشان داد که آمریکا حتی به همپیمانان خود نیز رحم نکرده است و همه اعتراف می‌کنند که آمریکا شیطان بزرگ است.
وی در تبیین فلسفه مذاکره با آمریکا، گفت: زمانی که آمریکا خواستار مذاکره می‌شود اگر ما مذاکره نکنیم در دنیا محکوم خواهیم شد؛ ما چه در این مذاکرات پیروز شویم و چه بر حسب ظاهر پیروز نشویم، موفقیت از آن ما است چون صدای صلح خواهی ما به گوش جهانیان می‌رسد.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرام بودن استفاده از سلاح‌های هسته‌ای،‌ گفت: پخش شدن این فتوای رهبری در دنیا سبب شد که جهان با دیدگاه ما درباره سلاح‌های هسته‌ای آشنا شود و این یک پیروزی مهم است.
امام جمعه بندر عباس با اشاره به رفتارهای متناقض آمریکایی‌ها، آنها را غیر قابل اعتماد دانست و ابراز کرد: آمریکایی‌ها از طرفی دم از مذاکره می‌زنند و از طرفی می‌گویند همه گزینه‌ها روی میز است، این امر نشان می‌دهد آمریکا در اسارت رژیم غاصب صهیونیستی است و از خود اراده‌ای ندارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین نعیم آبادی ادامه داد: این‌که اوباما خود را قدرتمندترین فرد جهان می‌داند اما در بحث مذاکرات اذعان می‌کند که باید با دوستان خود مشورت کنم نشانه اسارت اوست.
وی با تأکید بر این‌که ما به آمریکایی‌ها در مذاکرات اعتماد نداریم، گفت: اما باید پای میز مذاکره نشست و حرف‌های خود را بیان کرد چون در غیر این صورت دنیا ما را جنگ طلب می‌داند؛ امروز بعد تبلیغاتی جهان در اختیار ما است و ما باید با اتحاد و اتفاق این موجی که بوجود آمده را تقویت کنیم./927/ت302/ج
ارسال نظرات