۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۸۹۴۹۰
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی:

مذاکره ایران با آمریکا و غرب برای اتمام حجت است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که از نظر تجربه نتیجه‌‌ای از مذاکرت حاصل نخواهد شد، گفت: آمریکائی‌ها در مذاکرات به دنبال تحمیل نظرات خود هستند.
موسوي اصفهاني
 حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بحث مذاکرات ایران با غربی‌ها، گفت: در مسائل کلان کشوری باید مطیع رهبری باشیم و آنچه که ایشان ترسیم می‌کنند باید مد نظر مسؤولان باشد.
وی درایت رهبری در طول زعامت ایشان را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: همه باید در مسائل مهم نظام مترصد موضع گیری رهبری باشند و مسأله هسته‌ای نیز از این قائده مستثنی نیست.
مدیر حوزه علمیه همدان ‌ابراز داشت:‌ سخنان اخیر رهبری بدبینی‌های احتمالی نسبت به مسؤولان و تیم مذاکره کننده را از بین برد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی ادامه داد: رهبری فرمودند؛ تیم مذاکره کننده فرزندان ما هستند، بنابراین ما هم باید از آنها پشتیبانی ‌کنیم و از خدا می‌خواهیم که کمک کند در این مسأله مهم به خوبی یپش رفته و به نفع جمهوری اسلامی گام بردارند.
امام جمعه موقت همدان با استناد به آیه «وَإِذَ قَالَتْ أُمَّةٌ مِّنْهُمْ لِمَ تَعِظُونَ قَوْمًا اللّهُ مُهْلِکُهُمْ أَوْ مُعَذِّبُهُمْ عَذَابًا شَدِیدًا قَالُواْ مَعْذِرَةً إِلَی رَبِّکُمْ وَلَعَلَّهُمْ یَتَّقُونَ» به فلسفه مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: مذاکرات برای اتمام حجت است، هرچند آنها به دنبال مذاکره نیستند بلکه می‌خواهند نظرات خود را تحمیل کنند.
وی با بیان این‌که از نظر تجربه نتیجه‌‌ای از این مذاکرت حاصل نخواهد شد، گفت: این مذاکرت اتمام حجتی است برای دنیا و همه کسانی که فکر می‌کنند فایده‌ای از این مذاکرات نصیب ما می‌شود./927/ت302/ج
ارسال نظرات