۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۹۰۳۰۳
آیت‌الله سبحانی:

خروجی علوم انسانی غیر اسلامی قابل اعتماد نیست/ تحدید نسل خطری جدی برای کشور است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله سبحانی با بیان این‌که علوم انسانی غربی برای جامعه معضل محسوب می‌شود، افزود: تا زمانی که علوم انسانی تغییر پیدا نکند نمی‌توان به خروجی‌های آن اعتماد کرد.
آيت الله سبحاني ديدار سردار نقدي با مراجع در قم ديدار سردار نقدي با مراجع در قم ديدار سردار نقدي با مراجع در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید بعد از ظهر امروز در دیدار سردار نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، با بیان این‌که بسیجیان جوانان زبده ملت هستند، گفت: بسیجیان قربة الی الله و برای رضای خدا وارد این عرصه شده‌اند.
وی با تأکید بر این‌که جوانان دانشجوی بسیجی از ایمان و علم برخوردار هستند، ابراز کرد: بسیجیان دانشجو با علم و ایمان می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند.
این مرجع تقلید به موضوع تشکیل وزارت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: به جای تشکیل چنین وزارتخانه‌ای می‌توان از ظرفیت بسیج استفاده کرد چون بسیجیان افراد کار آزموده‌ای در این زمینه هستند.
حضرت آیت‌الله سبحانی با بیان این‌که علوم انسانی غربی برای جامعه معضل محسوب می‌شود، افزود: تا زمانی که علوم انسانی تغییر پیدا نکند نمی‌توان به خروجی‌های آن اعتماد کرد.
رییس مؤسسه امام صادق(ع) تأکید کرد: بسیج تلاش کند با بکارگیری ظرفیت‌های دولت، علوم انسانی را در دانشگاه ها اسلامی کند.
این مرجع تقلید با بیان این‌که دانشگاه محل شکل گیری فکری جوانان است، افزود: باید تلاش کنیم تا از همان راهی که بی دینی وارد کشور شده از همان راه دین را وارد کنیم.
تحدید نسل خطری جدی برای جامعه است
وی در ادامه مسأله تحدید نسل در کشور را خطری جدی دانست و گفت: امروز با مرگ دو نفر در جامعه فقط یک و 7 دهم نفر جایگزین می‌شوند و این خطری جدی برای کشور است.
حضرت‌ آیت‌الله سبحانی با بیان این‌که در جمعیت‌های فراوان نوابغ ظهور پیدا می‌کنند، ابراز کرد: تحدید نسل از توطئه‌های دشمنان است که در مناطق شیعه نشین اجرا می‌شود.
گفتنی است در پایان این دیدار کتاب مجموعه عکس‌های شهدای دفاع مقدس به همراه یک چفیه بسیجی از سوی سردار نقدی به حضرت آیت‌الله سبحانی اهدا شد./927/پ202/ج
ارسال نظرات