۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۹۰۳۷۷
امام جمعه ایلام:

بیانات رهبر انقلاب فصل الخطاب تیم مذاکره کننده ایرانی است

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: بیانات مهم و ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب در جمع فرماندهان بسیج فصل الخطاب و نقشه راه برای تیم مذاکره کننده ایرانی با طرفهای غربی است.
لطفي

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ظهر امروز در جمع نمازگزاران ایلامی در مسجد جامع شهر ایلام با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایران با پشتیبانی رهبر انقلاب و ملت بزرگ ایران بایستی در میدان گفت‌و‌گو با قاطعیت تمام از حقوق مسلم ایران دفاع کنند، اظهار کرد: تیم هسته ای ایران بایستی در برابر زیاده خواهی امریکا و متحدان غربی‌اش ایستاده و کوچکترین تردیدی به خود راه ندهد.


وی با اشاره اینکه اعضای تیم مذاکره کننده امریکا و و غرب در مذاکرات قبلی ثابت کردند قابل اعتماد نبوده و منعکس کننده نظرات و پیشنهادات رژیم فاسد اسرائیل هستند، افزود: از این رو ایستادگی و مقاومت در برابر امریکا و اسرائیل از اصول و مبانی انقلاب و امام و رهبری است و عقب نشینی در این میدان خلاف اصول و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است.


خطیب جمعه ایلام در ادامه با اظهار تاسف از سخنان برخی از سیاسیون در خصوص حصر سران فتنه و عوامل فتنه ننگین 88 تصریح کرد: سران فتنه بزرگترین خیانت را نسبت به نظام و ظلم بزرگی نسبت به امام و شهیدان مرتکب شدند.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی با اشاره به اینکه کسانی که از حصر سران فتنه اظهار تاسف می کنند و مصلحت نظام را در رفع حصر آنان می‌دانند شریک جرم سران فتنه محسوب می شوند بیان داشت: مجازات سران فتنه از مطالبات جدی مردم است همانطور که در راهپیمایی شور انگیز و حماسی 9 دی آن را به خوبی به اثبات رساندند.

وی اقدامات ننگین سران فتنه در روز 13 آبان، 16 آذر و عاشورای 88 و سر دادن شعار های مرگ براصل ولایت فقیه، به آتش کشیدن عکس امام در دانشگاه تهران و به تمسخر گرفتن شعائر الهی و دینی مردم در روز عاشورا را نمونه های کوچکی از خیانت های سران فتنه و حامیان آنان عنوان کرد و افزود: ملت بزرگ ایران اجازه نخواهد داد فتنه گران و حامیان آنان بار دیگر در صحنه های سیاسی حضور پیدا کنند.


حجت الاسلام والمسلمین، در ادامه به 5 آذر سالروز تاسیس تشکیل بسیج مستضعفان و ارتش بیست میلیونی به فرمان امام راحل (ره) از بسیج به عنوان یک واژه ارزشمند مقدس و ولایی یاد کرد و افزود: بسیج شجره طیبه و درخت پرثمر انقلاب اسلامی و میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است.


وی در پایان با اشاره به اینکه تفکر بسیجی بایستی به عنوان راهبرد اصلی در عرصه های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی برای فائق آمدن بر مشکلات مطرح باشد خاطر نشان کرد: پیروزی های بزرگ ملت ایران در میدان های مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس و پیشرفت های شگفت انگیز و تحسین برانگیز همانند فن آوری هسته ای ، صنایع هوا و فضا و دفاعی کشور مرهون تقکر بسیجی است./916/د102/ع

 

 

ارسال نظرات