۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۹۱۷۴۶

پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی در پی ارتحال آیت الله حسینی ارسنجانی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بمناسبت ارتحال عالم ربانی آیت الله آقای حاج سید محمد حسین حسینی ارسنجانی پیام تسلیتی صادر و تاکید کرد: آن مرحوم عمر شریف خود را وقف احیای آثار مذهب و خدمت به ضعفا و مستمندان کرد.
آيت الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بمناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله آقای حاج سید محمد حسین حسینی ارسنجانی را تسلیت گفت.

 

متن پیام تسلیت این مرجع تقلید به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لایسدها شئ
با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که عالم ربانی فقیه مجاهد حضرت آیت الله حاج سید محمد حسین حسینی ارسنجانی رضوان الله تعالی علیه دعوت حق را لبیک گفته و روح پاکش به ملکوت اعلی پیوست؛


إنا لله و إنا الیه راجعون
فقیه بزرگواری که در طول سالیان متمادی در راه اعتلای کلمة الله و اعلای اهداف عالیه اسلام و تعظیم شعائر مذهبی و نشر و ترویج معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام کوتاهی ننمود و عمر شریف خود را وقف احیای آثار مذهب و خدمت به ضعفا و مستمندان نمود.


آن مرحوم در حوزه علمیه قم در محضر استاد اعظم ما مرحوم آیت الله العظمی بروجردی و مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی قدس سرهما به مراتب بالای اجتهاد و فقاهت نائل گشت و در شهر مذهبی فسا با تدریس خارج فقه و اصول به تربیت شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام همّت نمود و فضلا و طلاب محترم از خوان علم و دانش ایشان استفاده نمودند.

این عالم مجاهد همیشه با مردم و یار و یاور ضعیفان و مظلومان بود. اینجانب ارتحال آن فقید سعید را به علماء اعلام و طلاب محترم استان فارس و اهالی متدین شهر مذهبی فسا بخصوص بیت شریف ایشان با آقازادگان مکرم و بستگان محترم تسلیت عرض نموده؛ ترفیع درجات برای روح بلند ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان معزز از خداوند متعال مسألت دارم.
5 صفر المظفر 1435
/971/د102/ج

ارسال نظرات